۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۵۸۰۱۷۵

کتاب‌فروشان در جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی ثبت‌نام کنند

مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب از آغاز ثبت‌نام کتابفروشان در سومین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی خبر داد.
نیکنام حسین‌پور

به گزارش خبرگزاری رسا، نیکنام حسینی‌پور با اشاره به سومین دوره فعالیت جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی  گفت: کتابفروشی‌های عضو طرح‌های عیدانه و تابستانه کتاب برای شرکت در طرح جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان می توانند تا بیستم مهر ماه با مراجعه به سایت www.jam.ketab.ir برای شرکت در طرح اعلام آمادگی کنند.

مدیرعامل خانه کتاب اظهار کرد: در این طرح کتابفروشی‌هایی که شرایط لازم را دارا باشند، پس از ثبت‌نام، می‌توانند کتاب‌های خود را که با شرایط تعیین شده مطابقت داشته باشند به خریداران بفروشند. موسسه خانه کتاب به نمایندگی از طرف معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ مبلغ یارانه خرید کتاب را به کتابفروشی‌ها پرداخت خواهد کرد.

حسینی‌پور بیان کرد: این طرح در بیش از هزار و ۷۰۰ شهر و روستا برگزار می شود و از هر شهر حداقل باید یک کتابفروشی در سایت خانه کتاب عضو شوند تا بتوانند اعضای جام باشگاه های کتابخوانی از یارانه پنجاه درصدی بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه سومین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی در چهار بخش بهترین باشگاه کتابخوانی ، بهترین نامه به نویسنده، بهترین فیلم موبایلی از مجموعه کتاب ها و بهترین کتاب از نگاه کودکان برگزار می شود، گفت: هر فرد می‌تواند با تخفیف ۵۰درصدی تا سقف ۶۰هزارتومان کتاب خریداری کند.

مدیرعامل خانه کتاب بیان کرد: تخفیف ویژه اعضای باشگاه‌های کتابخوانی و مهد کودک‌ها صرفا در کتابفروشی‌هایی که فهرست آن‌ها در هر شهر اعلام و از طریق خانه کتاب ارائه خواهد شد. همچنین، فروش کتاب در این طرح مختص فهرست کتاب‌های برگزیده توسط دبیرخانه جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان است که این فهرست‌ها در چهار دوره پیش از دبستان، سه سال اول دبستان، سه سال دوم دبستان و متوسطه در سایتjam.ketab.ir بارگذاری شده است.

حسینی پور عنوان کرد: همزمان با هفته کتاب به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در۴۰ شهر اختتامیه ای با عنوان «جشن کتاب» برگزار می شود. باشگاه‌های کتاب‌خوانی برتر کشوری نیز در اختتامیه سومین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی در بهمن‌ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی و تقدیر خواهند شد./998/د ۱۰۳/ش

ارسال نظرات