۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۵۸۰۱۶۲
آیت‌الله سعیدی:

سازمان تبلیغات برای تربیت مبلغ برنامه‌ای منسجم داشته باشد

امام‌ جمعه قم با اشاره به اینکه مجالس امام حسین علیه‌السلام دشمن را کلافه و ناامید می‌کند، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی باید برای تبلیغ و تربیت مبلغان در سطح کل کشور برنامه‌ریزی منسجم داشته باشد.
دیدار رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه آزاد با آیت الله سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد سعیدی پیش از امروز در دیدار حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی که در سالن محراب شبستان بزرگ امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد با بیان اینکه جناح‌ها، سلایق و افکار افراد قابل‌ احترام است، گفت: ما همانند رهبر انقلاب اسلامی از عملکرد جناحی پرهیز می‌کنیم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با بیان اینکه منصوبان رهبری در هر مجموعه و سازمان باید پاسخ اعتماد رهبری را بدهند، اظهار داشت: اعتماد سازی و جلب رضایت این بزرگوار بر اساس سازوکارهایی است که هم در حکم نوشته‌ شده از سوی ایشان آورده شده و بخشی از آن نیز در تجربیات افراد باتجربه در هر مجموعه نهفته است.

امام‌جمعه قم با تأکید بر اینکه سازمان تبلیغات اسلامی باید برای تبلیغ و تربیت مبلغان در سطح کل کشور برنامه‌ریزی منسجم داشته باشد، ابراز داشت: اکنون دو موضوع مهم از سازمان تبلیغات اسلامی انتظار می‌رود، نخست ترویج سبک سنتی که بتواند سنت‌های تبلیغی و چارچوب ابلاغ معارف دینی را حفظ کند چراکه مردم با منبر پیامبر مأنوس هستند.

تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها با بیان این‌که ما هویت و سنت خود را از دست نمی‌دهیم، گفت: همه‌چیز در قالب محراب پیامبر تعریف‌شده و از ارزش خاصی برخوردار است اما فعالیت در فضای مجازی نیز دارای اهمیت بسیاری است.

وی ادامه داد: تعریف و نگاهی که برای سازمان تبلیغات وجود دارد بسیار کلی است به این معنا که هرچه بی حاشیه‌تر کار کنید برداشت بیشتری خواهید داشت، گاهی شایعه جناحی شدن نیز می‌تواند در کارکرد یک مجموعه بسیار مخرب باشد و ما نیز در حرم مطهر به دنبال این بودیم تا در جناح خاصی قرار نگیریم چراکه اینجا حرم مطهر است.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به اینکه مجالس امام حسین علیه‌السلام دشمن را کلافه و ناامید می‌کند، عنوان داشت: سازمان تبلیغات اسلامی باید نسبت به این نمادها، نهادها و سرمایه‌ها نگاه ویژه داشته باشد./837/پ202/ب1

ارسال نظرات