۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۵۷۹۷۵۹
وزیر اطلاعات:

انتقام سختی از تروریست ها می گیریم

حجت الاسلام والمسلمین علوی با بیان اینکه به زودی از تروریست ها انتقام می گیریم، گفت: فرزندان ایران اسلامی در برابر جنایت های جنایتکاران سکوت اختیار نمی کنند.
وزیر اطلاعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین محمود علوی، وزیر اطلاعات، در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز با بیان اینکه شهادت برای خوزستان و خوزستانی ها تازگی ندارد، عنوان داشت: مقاومت عشایر در برابر انگلیسی ها و رژیم بعث نمونه هایی از شهادت طلبی در خوزستان است که به پیروی از راه رسولان در برابر شهادت عزیزانشان ایستادگی می کنند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه چنین حرکت های تروریستی هیچ خللی در وحدت عرب و بختیاری نمی گذراد، افزود: این حرکت ها تقویت بیشتر قومیت ها را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه فرزندان ایران اسلامی در برابر جنایت های جنایتکاران سکوت اختیار نمی کنند، اظهار داشت: دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی و نظامی نسبت به کودک کشی و تیراندازی صورت گرفته به سوی زنان و فرزندان ایران بی تفاوت نیستند و عقبه تروریست ها تا آخرین نفر از سوی نیروهای نظامی، انتظامی، سیاسی، اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین علوی با اشاره به اینکه بخش عمده ای از تروریست ها شناسایی و عده ای دستگیر شدند، گفت: تروریست ها را تا آخرین نفر به کیفر می رسانیم و در عین حال به جهانیان می گوییم که ایران اسلامی جایی برای ارتکاب چنین جنایت های ضد بشری نیست.

وی با بیان اینکه به زودی از مجرمان انتقام می گیریم، تصریح کرد: به نمایندگی از دولت 5 نفر برای عرض تسلیت و رساندن پیام دولت به مردم خوزستان در مراسم تشییع حضور پیدا کردیم./9456/پ204/ب1

ارسال نظرات