۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۵۷۹۷۵۰

پیام تسلیت حوزه خواهران در پی حادثه تروریستی اهواز

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با صدور پیامی شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان را در حمله تروریستی اهواز تسلیت گفت.
مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با صدور پیامی شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان را در حمله تروریستی اهواز تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون  ﴿آل‌عمران: ١۶٩﴾

(هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.)

حمله تروریستی و اقدام وحشیانه جیره‌خواران و مزدوران استکبار جهانی در سالروز آغاز جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی ایران و شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در اهواز بار دیگر خباثت دشمنان ملت ایران را نشان داد.

دشمنان و تروریست‌هایی که به نام شریعت تیغ تیز بر چهره نورانی دین مبین اسلام می‌کشند و خوی وحشی‌گری خود را به نمایش می گذارند، باید بدانند که با این حرکت‌های ایذایی و ددمنشانه نخواهند توانست جو ناامنی را در این منطقه و کشور با صلابت جمهوری اسلامی ایران حاکم کنند.

دشمنان باید بدانند که ملت ایران متحد و هم‌صدا در مقابل هر نیرویی که بخواهد به این آب و خاک تعرض نماید همچون صخره‌ای محکم و استوار خواهند ایستاد و در برابر تهدید آرامش و امنیت خود با احدی مماشات نخواهد کرد؛ ملت ایران در برابر چنین جنایتهای کوردلانه ای کوتاه نخواهد آمد و پرصلابت تر و مقتدرتر از پیش به مبارزه با ظلم ادامه خواهد داد.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران این اقدام وحشیانه تروریستی را به شدت محکوم کرده و این حادثه دردناک را به مقام معظم رهبری‌(مدظله‌العالی)، خانواده معظم ‌شهدای این حادثه و مردم شهید پرور ایران تسلیت می‌گوید و با آرزوی غفران و مغفرت واسعه الهی، علو درجات را برای جان باختگان و شفای عاجل را برای مجروحان عزیز مسألت می‌نماید./۱۳۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات