۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۵۷۹۷۴۱

بیانیه مدرسه علمیه حضرت نرجس مشهد در محکومیت حادثه تروریستی اهواز

مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) مشهد با صدور بیانیه ای، حادثه تروریستی اهواز را محکوم کرد.
گزیده تصاویر خبرگزاری ها از حادثه تروریستی در رژه نیروهای مسلح در اهواز

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) با صدور بیانیه ای، حادثه تروریستی اهواز را محکوم  کرد که متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به دنبال شکست‌های پی‌درپی دشمنان انقلاب و مزدوران آل سعود از جبهه مقاومت، همزمان با برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس، شاهد اقدام شنیع و جنایتکارانه تروریست هاي تكفيري در اهواز بوديم.

اين امر حکایت از اهداف شوم و اتحاد آنان با شیطان بزرگ دارد كه موجب مجروحیت و شهادت جمعی از هموطنان، سربازان، بسیجیان و پاسداران دلاور خوزستان شد؛ واقعه تاثرانگیزي كه قلب جهان اسلام و مردم عزادار حسینی را جریحه دار کرد.

شهادت مظلومانه و جانسوز جمعی از هموطنان در حمله تروریستی بیانگر حقارت استکبار جهانی و گروهک‌ ها است و مدرسه علمیه نرجس (س) اين مصيبت را به ملت شریف ایران و مردم شهیدپرور استان خوزستان تسلیت عرض نموده و ضمن اعلام همدردی و همبستگی همه جانبه با خانواده های شهیدان و مجروحان از درگاه خداوند متعال برای روح بلند شهیدان این حادثه علوّ درجات و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت دارد.

قطعا حامیان تروریسم در منطقه و اربابان آمریکایی شان در چنین حملاتی مسئول اند و تنها تسكين آلام ملت فهيم ايران، شناسايي سريع و برخورد قاطع و کوبنده با عاملین این جنایت پلید خواهد بود.

این اقدام حاصل عداوت مثلث شوم شرارت و جنایت (آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی) است که با حمایت‌های آشکار و غیرآشکار خود از عوامل و گروهک‌های تروریستی داعشی و آشکارشدن شکست‌های پیاپی آنان درسوریه، لبنان، یمن و عراق توسط نیروهای مقاومت، رقم خورده است.

نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس، با این جنایت وحشیانه و کشتار مردم بی گناه و کودکان آسیب نمی بیند، بلکه بر میزان رشد و آگاهی و هوشیاری و بصیرت و روحیه انقلابی و وحدت و برادری مردم افزوده می شود و مردم تلاش نیروهای حافظ امنیت و مدافعان حرم را بيش از پيش ارج مي نهند و نيرنگ های دشمنان ایران تنها باعث اتحاد و همبستگی و همدلی بیشتر مردم خواهد شد./934/د103/ب1

ارسال نظرات