۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۵۷۹۷۳۵
مدیر حوزه علمیه تبریز:

نیازمند طلابی انقلابی و با روحیه جهادی هستیم

حجت الاسلام ارجمند گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند طلابی انقلابی و با روحیه جهادی برای حضور فعال در عرصه‌ای تبلیغی و فرهنگی هستیم.
جواد ارجمندی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام جواد ارجمند، مدیر حوزه علمیه تبریز در مراسم تودیع و معارفه مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) که با حضور مدیران مدارس علمیه، اساتید و فضلای حوزوی استان همراه بود، اظهار داشت: دغدغه و سوز انقلابی را از خصوصیات بارز مدیر جدید این مرکز علوم دینی است.

وی با بیان این‌که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند طلابی انقلابی و با روحیه جهادی برای حضور فعال در عرصه‌ای تبلیغی و فرهنگی هستیم، گفت: طلاب علوم دینی باید در دوران تحصیل علوم و معارف اسلامی همت مضاعف داشته باشند، تا در عرصه های تبلیغی موفق و مؤثر باشند.

حجت الاسلام ارحمند با بیان این‌که مدیر جدید حوزه علمیه امیرالمؤمنین فردی انقلابی و جهادی در عرصه‌های مختلف فرهنگی است، خاطرنشان کرد: حجت الاسلام بجانی با پیشنهاد و نظر نماینده ولی فقیه در استان و با نظر مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی انتخاب و معرفی شده اند.

همچنین حجت الاسلام روح الله بجانی در این آیین گفت: ما طلاب سرباز امام زمان(عج) هستیم و باید این بصیرت را داشته باشیم که انقلابی‌گری حوزه یعنی این که حوزویان بیاد داشته باشند که این انقلاب مقدمه قیام حضرت حجت است و وظیفه داریم تا ظهور صاحب اصلی انقلاب این علم را حفظ کنیم.

وی با اشاره به هجمه‌های گسترده غرب با هدف براندازی انقلاب اسلامی ایران و تخریب باورهای دینی ملت‌های مسلمان گفت: اگر مقاومت کنیم؛ وعده الهی بر پیروزی مسلمانان است، هرگونه سستی و عثب‌نشینی در برابر توطئه های دشمن موجب سلطه کفر و استکبار خواهد بود.

گفتنی است، در پایان این مراسم حجت الاسلام روح الله بجانی، به عنوان مدیر حوزه علمیه امیرالمومنین تبریز منصوب شد و در اولین اقدام حجت الاسلام انوری را به عنوان معاون اجرایی این مرکز علوم دینی معرفی کرد.

حجت الاسلام بجانی پیش از این مسؤولیت انصار حزب الله استان، معاونت مردمی ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی استان، تدریس در دانشگاه، صاحب امتیاز و مدیر مسئولی دو نشریه استانی را در کارنامه فعالیت خود دارد./935/د103/ب1

ارسال نظرات