۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۵۷۹۷۱۸

پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی درپی حادثه تروریستی اهواز

تولیت آستان قدس رضوی در پیامی حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت.
تولیت آستان قدس رضوی

به گزارش خبرگزاری رسا درمشهد، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی در پی حادثه تروریستی که شنبه 31 شهریور در اهواز به وقوع پیوست، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

وقوع حادثه تروریستی کور در جریان رژه نیروهای مسلح در اهواز که به شهادت و مجروح شدن، گروهی از هموطنان بیگناه منجر گردید، در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، دیگر بار خوی پلید یزیدیان زمان را به نمایش گذاشت و خاطرات تلخ ملت ایران از شهادت قریب به 17 هزار شهید در دهه 60 به دست تروریستهای تحت حمایت استکبار و ارتجاع را زنده کرد.

دشمنان ملت ایران که همواره در صدد تضعیف عزت، اقتدار و امنیت این مرزو بوم بودهاند، این بار نیز با حمایت استکبار جهانی و حکومتهای قبیلهای پیرو شیطان بزرگ، جنایتی دیگر را با هدف برهم زدن امینت و آرامش هموطنان عزیز، غیور و سربلند خوزستانی رقم زدند و برگی دیگر بر دفتر جنایات تروریسم سازمان یافته علیه جمهوری اسلامی ایران، افزودند.

اینجانب در جوار مضجع منور رضوی ضمن عرض تسلیت به خانواده معظم شهدای این واقعه تروریستی و آرزوی شفای عاجل برای تمامی مجروحان، به روح مطهر تمامی شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای مظلوم ترور درود میفرستم و از نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی کشور تقاضا دارم با سرعت و دقت نسبت به شناسایی و مجازات همه عاملان این واقعه اقدام نمایند./934/د103/ب1

سید ابراهیم رئیسی

۳۱شهریور97

ارسال نظرات