۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۵۷۹۶۹۱
مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی:

جبهه مقاومت جواب خباثت‌های تروریست ها را می‌دهد

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی گفت: آمریکایی‌ها در ماه‌های اخیر ضرب شستی از جمهوری اسلامی ایران خورده و امروز نیز ایران اسلامی و جبهه مقاومت جواب این خباثت‌ها و کودک‌کشی‌ها را در خیابان‌های حیفا و تل‌آویو می‌دهد.
نصیرایی

حجت الاسلام مجید نصیرایی، مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی اظهار داشت: حمله کور تروریست‌ها در اهواز و ترور کردن زنان و کودکان قدرت و هنر نیست و به طور قطع آن‌ها با این اقدامات به اهداف خود نمی‌رسند.

وی با بیان اینکه اقدامات تروریستی دشمنان نشان از ضعف آن‌ها است، گفت: آن‌ها به دلیل اینکه نمی‌توانند اقدام دیگری کنند دست به ترور کور و حرکت ناجوانمردانه می‌زنند.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی افزود: دشمنان در طول 40 سال از انقلاب اسلامی به اهداف خود نرسیدند و توطئه‌های آن‌ها با شکست روبرو شده است و امروز نیز جرأت مبارزه رو در رو با جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه تروریست‌های دست پرورده استکبار جهانی با این اقدامات مرگ خود را نزدیک می‌کنند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی و نیروهای نظامی و انتظامی ثابت کردند که اگر دشمن به جان، مال، ناموس و عزت ایران تجاوز کنند جواب آن‌ها را محکم و کوبنده خواهند داد.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها در ماه‌های اخیر ضرب شستی از جمهوری اسلامی ایران خورده و امروز نیز ایران اسلامی و جبهه مقاومت جواب این خباثت‌ها و کودک‌کشی‌ها را در خیابان‌های حیفا و تل‌آویو می‌دهد.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مصاحبه عوامل صحنه‌های تروریستی با رسانه‌های غربی نشان می‌دهد پشت صحنه این جنایت‌ها سیاست‌گذاری آمریکا و رژیم صهیونیستی و دلارهای آل سعود وجود دارد.

حجت الاسلام نصیرایی اظهار کرد: آل سعود، انگلیس، آمریکا و رژیم صهیونیستی اهداف خود را به گور خواهند برد و اتفاقات مشابه تروریستی شهر اهواز واقعیت دنیای امروز را نشان می‌دهد و هر روز اینگونه خباثت‌ها در منطقه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه عده‌ای بی دین و خبیث بر اساس هوا و هوس در جهان حکومت می‌کنند، افزود: سازمان‌های بین‌المللی مدعی حقوق بشر در این صحنه‌های تروریستی هیچ عکس‌العملی برای محکومیت این اقدامات ندارند.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی گفت: استکبار جهانی نه تنها موجب سعادت بشریت و پیشرفت جامعه نمی‌شود بلکه روز به روز بر مشکلات جوامع بشری می‌افزایند.

حجت الاسلام نصیرایی عنوان کرد: باید تلاش کنیم که انقلاب جهانی صورت بگیرد و در این انقلاب انسان کامل و عادل با نگاه توحیدی حاکم شود تا مشکلات حل شود./9314/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات