۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۵۷۹۶۲۰
همزمان با هفته دفاع مقدس؛

همایش گفتمان ولایت در مدرسه فیضیه برگزار می شود

همایش گفتمان ولایت همزمان با هفته دفاع مقدس با سخنرانی آیت الله کعبی در مدرسه فیضیه برگزار می شود.
علی محمد رفیعی مسؤول فرهنگی و روابط عمومی تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع)

حجت الاسلام رفیعی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری همایش گفتمان ولایت خبر داد و گفت: این همایش با سخنرانی آیت الله کعبی عضو جامعه مدرسین چهارشنبه چهارم مهر پس از نماز مغرب و عشاء در مدرسه فیضیه برگزار می شود.

مسؤول روابط عمومی تیپ مستقل 83  امام جعفر صادق(ع) ادامه داد: همایش گفتمان ولایت با همکاری شورای عالی مرکز مدیریت حوزه های علمیه و بسیج طلاب و روحانیون برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس نشست گفتمان ولایت و انقلاب اسلامی در 70 پایگاه بسیج طلاب استان قم و تعدادی از پایگاه های بسیج طلاب مشهد و نشست بصیرتی فرماندهان حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج طلاب و روحانیون برگزار می شود.

حجت الاسلام رفیعی به برنامه های دیگر بسیج طلاب در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: بازدید طلاب مدارس از باغ موزه دفاع مقدس، بازدید طلاب بسیجی از نمایشگاه یادیاران، برگزاری مسابقه تیراندازی ویژه طلاب بسیجی و دیدار با خانواده شهدای روحانی از برنامه های دفاع مقدس است.

مسؤول روابط عمومی تیپ امام صادق(ع) ادامه داد: فردا دوشنبه نیز با حضور طلاب خواهر بسیجی مراسم عطر افشانی قبور شهدا برگزار می شود./1324/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات