۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۵۷۹۶۱۶
مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی خبر داد؛

استقرار دفتر موقت کنسولگری عراق در بیرجند

نوفرستی از استقرار دفتر موقت کنسولگری عراق در بیرجند خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در آستانه اربعین حسینی قرار داریم رایزنی‌های بسیاری برای استقرار دفتر کنسولگری انجام شده تا خدمات بیشتری و به موقع به مردم ارائه شود.
نوفرستی

ابوالفضل نوفرستی، مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، از استقرار دفتر موقت کنسولگری عراق در بیرجند خبر داد.

وی در تشریح راه‌اندازی این دفتر در بیرجند گفت: با توجه به اینکه در آستانه اربعین حسینی قرار داریم رایزنی‌های بسیاری برای استقرار دفتر کنسولگری انجام شده تا خدمات بیشتر و به موقع به مردم ارائه شود.

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی افزود: بنابراین با ایجاد این دفتر در بیرجند، صدور ویزای زائران اربعین حسینی با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

نوفرستی با بیان اینکه استقرار دفتر کنسولگری مورد درخواست زائران و کارگزاران زیارتی استان نیز بوده است، تصریح کرد: همچنین صدور ویزای اربعین تنها با انجام ثبت نام در سامانه سماح صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ثبت نام در سامانه سماح برای زائران خدمات بیمه‌ای و پزشکی نیز همراه دارد، افزود: مرزهای چذابه و مهران برای خروج زائران استان خراسان جنوبی تعیین شده است./9314/ت303/ب1

ارسال نظرات