۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۵۷۹۶۰۵

حضور دفتر تبلیغات اسلامی در نمایشگاه یاد یاران

مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از حضور در نمایشگاه یادیاران و همچنین استقبال از هفته دفاع مقدس با فضاسازی ساختمان های این دفتر خبر داد.
حجت الاسلام نوروزنژاد

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حمید نوروزنژاد در گفتگویی با گرامی داشت سالروز آغاز جنگ تحمیلی، تصریح کرد: دفاع مقدس، نام‏ آشناترین واژه در قاموس حماسه‏ های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‏ های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار مانده وخواهد ماند.

وی افزود: ایران هرگز به منظور فزون‏ خواهی و قدرت‏ طلبی وارد عرصه جنگ نشد، بلکه روحیه حمیت و غیرت فرزندان این آب خاک بود که به تأسی از مولا و سالارشان حضرت حسین بن علی(ع) در تحقق شعار «هیهات منّا الذله» کوشیدند تا هرگز تسلیم ننگ و ذلّت و زبونی نشوند و از کیان و حیثیت اعتقادی خود دفاع کنند.

مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: دفاع مقدس احیا کننده خودباوری مردمی بود که با اعتماد به نفس، تار و پود اسارت وابستگی را گسستند و با تلاش و همت حركت قطار پيشرفت و توسعه ايران اسلامي را بواسطه نهضت تولید علم شدت بخشیدند و قله های رفیع علم و دانش را فتح نموده تا شاهد عزّت و عظمت کشورشان باشند.

وی بیان داشت: این هفته در واقع نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم این سرزمین است، روزهایی که با رهبری داهیانه حضرت امام (ره) و ایمان و توکل بر خداوند متعال و رشادت های سربازان اسلام، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می توان هر دشمنی را به ورطه نابودی و شکست کشاند.

حجت الاسلام والمسلمین نورونژاد ضمن محکوم کردن حمله تروریستی اخیر و شهادت  و مجروحیت تعدادی از هموطنان اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی علی رغم شکست در طول این سالها ، امروز نیز با گذشت چهل سال از انقلاب در پی انتقام از ملت مقاوم ایران اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای "مدظله تعالی" و ملت دلاور و رزمنده ایران اسلامی و همکاران خصوصاً همکاران ایثارگر و جانباز، یاد و خاطره رشادت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و از خداوند می خواهم ما را درحفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی  یاری نماید. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات