۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۵۷۹۵۸۳
حجت‌الاسلام ایزدی:

آمریکا و اسرائیل مصداق بارز شمر زمان هستند

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) با بیان اینکه ظلم و ستم به مظلومان از ویژگی های بارز بنی امیه بود، گفت: امروز می توان با توجه به ظلم و ستم آمریکا و اسرائیل بر مردم مظلوم جهان به خصوص مسلمانان از آنها به عنوان شمر زمان نام برد.
ایزدی

حجت‌الاسلام علی اصغر ایزدی مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با تاکید بر اهمیت مقاومت در برابر مستکبران گفت: آمریکا و اسرائیل مصداق بارز شمر زمان هستند.

وی افزود: همان گونه که ظلم و ستم از ویژگی های بارز  بنی امیه بود و مصداق بارز این ظلم و ستم را در واقعه عاشورا نمایان کرد و امام حسین(ع) را با جنایات غیرانسانی به شهادت رساند امروز هم می توان با توجه به ظلم و ستم آمریکا و اسرائیل بر مردم مظلوم جهان به خصوص مسلمانان از آنها به عنوان شمر زمان نام برد.

حجت‌الاسلام ایزدی خاطر نشان کرد: مقاومت در برابر شمر زمان یعنی آمریکا و اسرائیل تنها راه شکست این قوم خبیث و ظالم است چرا که تاریخ این را نشان داده که کسی که در برابر ظالم مقاومت و ایستادگی کند عزت پیدا خواهد کرد.

مدیر مدرسه امام صادق(ع) با اشاره به جنایات غیر انسانی عربستان سعودی در یمن اظهار داشت: کسانی که مدعی حقوق بشر هستند دقیقا خلاف ادعای خود در جامعه جهانی عمل می کنند که مصداق بارز آن جنایت و کودک کشی عربستان سعودی با پشتوانه و حمایت مستکبران جهان از جمله آمریکا و اسرائیل در یمن است که رفتار این کشورها با هیچ یک از حقوق انسانی سازگاری ندارد.

وی با بیان اینکه در ایام سوگواری سالار شهیدان باید مراقب آسیب های عزاداری بود، گفت: با توجه به اینکه ائمه اطهار(ع) امر فرمودند که در عصر غیبت شیعیان ما به فتاوای فقها و مراجع تقلید عمل کنند پس باید شیعیان از لطمه زنی و قمه زنی در عزاداری ها خوداری کنند چرا که فقها این عمل را جایز نمی دانند.

حجت‌الاسلام ایزدی خاطر نشان کرد: قمه زنی و آسیب رساندن به بدن در ایام عزاداری در جامعه امروز اصلا به نفع مسلمانان خصوصا شیعیان نیست بلکه بر علیه آنان است چرا که دشمنان از این عمل شیعیان نهایت سوءاستفاده را می کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) در پایان گفت: لطمه زدن و قمه زنی در عزاداری ها از رفتار انسانی به دور است و اسلام را در جمعه جهانی یک مذهب خشن و خونریز نشان می دهد که شیعیان با بصیرت خود باید از این اعمال خودداری کنند./1325//۳۰۲/خ

 

ارسال نظرات