۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۵۷۹۵۵۸
حجت الاسلام پژمان فر:

وادادگی در برابر غرب امنیت و اقتصاد کشور را از بین می برد

نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت برخورد قاطعانه نیروهای مسلح با عوامل جنایت تروریستی در اهواز، گفت: دستگاه های امینتی و نظامی نباید این جنایت را آ‌سان بگیرند بلکه باید سرمنشأ آن را پیدا کرده و پاسخ کوبنده دهند.
حجت الاسلام پژمانفر

حجت الاسلام نصرالله پژمان فر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به جنایت تروریستی در اهواز گفت: کسانی که در کشور دائماً از مذاکره با آمریکا دم می زدند، امروز باید پاسخگوی مردم باشند که چرا با این مقدار از وادادگی ها در سنواتی که پشت سر گذاشته شده، این اتفاق افتاده است؟

وی با بیان این که امنیت از حقوق اولیه و مهم مردم است، اظهار داشت: سیاست غلط وادادگی در برابر غرب بعد از این که اقتصاد و فرهنگ مردم را با مشکل دچار کرد، امروز در حال از بین بردن مهم ترین مسأله مردم یعنی امنیت است و آقایان مسؤول باید پاسخگو باشند.

حجت الاسلام پژمان فر خاطرنشان کرد: برخی با یکسری ولنگاری ها در حال نابود کردن امنیتی هستند در حالی که حتی ما در طول جنگ تحمیلی اجازه ندادیم دشمن با آن همه امکاناتی که در اختیار داشت، آن را از ما سلب کند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نباید از جنایت تروریستی دشمن، آن هم در روز اقتدار نیروهای مسلح به آسانی گذشت؛ باید یکسری از افراد تصمیم جدی بگیرند تا دستگاه های امنیتی و انتظامی موظف شوند نسبت به شیوه عملکرد خود پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: برخی افراد مطرح می کردند که با توجه به این که شرایط اقتصادی نابسامان شده است، پس ما باید کمی از اقتدار خود بکاهیم و با متخلفان به طور جدی برخورد نکنیم؛ حال ما به آن ها می گوییم نتیجه تسامح و تساهل این چنین اقدامات تروریستی و مجرمانه خواهد شد.

حجت الاسلام پژمانفر با اشاره به ضرورت برخورد قاطعانه نیروهای مسلح با عوامل جنایت تروریستی در اهواز تأکید کرد: دستگاه های امنیتی باید مقتدرانه با این موضوع برخورد کنند و بدانند که انتظار مردم این نیست که برخی بگویند «تروریست ها 4 نفر بودند و ما آن ها را به هلاکت رساندیم»، قطعاً این جنایت با جریان های خارج کشور مرتبط است، بر این اساس دستگاه های امنیتی نظام باید نسبت به شهادت تعداد قابل توجی از هموطنان عزیزمان بی تفاوت نبوده و افزون بر برخورد با عوامل خارجی، عوامل داخلی را نیز دستگیر کرده و  برخورد شدید داشته باشند و آن ها را به مجازات های سنگین محکوم کنند./841/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات