۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۵۷۹۵۴۷
استاد حوزه علمیه:

اتحاد در برابر دشمنان و امیدآفرینی نیاز امروز جامعه ما است

استاد حوزه علمیه با اشاره به تداوم کارشکنی‌های دشمنان نظام اسلامی، گفت: امروز اتحاد، انسجام و همبستگی داخلی در برابر دشمنان به همراه امیدآفرینی به آینده نیاز اصلی جامعه ما است.
ترامپ ایران آمریکا

حجت‌الاسلام رضا محمدی، استاد حوزه علمیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با بیان اینکه ملت و نظام اسلامی ایران از وضعیت دشوار فعلی به سلامت عبور می‌کنند، اظهار کرد: باید به سمت امیدوار کردن مردم برویم؛ زیرا امروز سرنوشت اسلام با سرنوشت جمهوری اسلامی گره خورده است.

وی ادامه داد: اگر امام راحل می‌فرمایند حفظ جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است، پیش از این جمله فرموده است: در اسلام می‌فرمایند هیچ فریضه‌ای بالاتر از حفظ خود اسلام نیست، امام حسین (ع) هم برای حفظ اسلام شهید شد.

حجت‌الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: امام در ذیل این جمله می‌فرماید حال که حفظ اسلام بالاترین فریضه است حفظ جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است.

وی یادآور شد: در اغتشاشات سال گذشته ضدانقلاب، شعارها «نه اسلام نه قرآن جانم فدای ایران» بود؛ یعنی برای عبور از این نظام باید اسلام و قرآن را نفی کرد ازاین‌رو حفظ جمهوری اسلامی از اعظم فرایض است.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه امید نیاز اول جامعه ما است، تصریح کرد: انسجام و همدلی همه اقشار با همه اختلاف سلیقه‌ها و دوم امیدآفرینی از مهم‌ترین نیازهای جامعه ما است.

وی با تأکید بر اینکه باید مسؤولان خود را وقف نظام و مردم کرده و اشتباهات خود را جبران کنند، اضافه کرد: امروز باید هم دولت، هم مجلس و هم قوه قضاییه پاسخگو باشند؛ اما متأسفانه برخی در حال عوام‌فریبی بوده و می‌خواهند از شرایط موجود بهره‌برداری سیاسی و جناحی کنند.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه البته کارکرد فعلی نظام اسلامی هرگز با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست، افزود: مسلمانان هم دچار شعب ابی‌طالب بودند اما از دین اسلام و پیامبر خود دست برنداشتند؛ ازاین‌رو باید با ایجاد امید در جامعه، یقین داشته باشیم که می‌توانیم از این شرایط سخت با موفقیت عبور کنیم./9314/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات