۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۵۷۹۵۲۶
حجت الاسلام سالک:

جنایات دشمن عزم مردم برای مقابله با استکبار را تقویت می کند

نماینده مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن جنایت تروریستی اهواز تصریح کرد: این گونه جنایات، مردم کشور را مقاوم تر می کند و سبب می شود تا با عزمی جدی تر در برابر استکبار جهانی ایستادگی و استقامت کنند.
حجت الاسلام سالک

حجت الاسلام احمد سالک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به جنایت امروز تروریست ها در اهواز و جمله به رژه نیروهای مسلح، این جنایت تروریستی را محکوم و بر ضرورت مقابله جدی با تروریست ها تأکید کرد.

وی حملات تروریستی را دلیل ضعف استکبارگرایان دانست و اظهار داشت: ما این گونه حملات را نشانگر ضعف آمریکایی ها، اسرائیلی ها، عربستانی ها و اماراتی ها می دانیم.

حجت الاسلام سالک با اشاره به استقامت مردم ایران در طول 4 دهه ای که از انقلاب اسلامی می گذرد، ابراز داشت: ما در طول این 40 سال از این گونه حادثه ها بسیار دیده ایم، اما باید گفت که دشمن نخواهد توانست با اقداماتی از این دست استقامت مردم شریف ایران را از بین ببرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این گونه جنایات، مردم کشور را مقاوم تر می کند و سبب می شود تا با عزمی جدی تر در برابر استکبار جهانی ایستادگی و استقامت کنند.

وی با بیان این که خون مظلومان سبب بیداری و اتحاد بیشتر مردم می شود، مطرح کرد: دشمنان بدانند که خون این شهدای عزیز نه تنها پایمال نخواهد شد، بلکه زمینه رشد و بیداری دیگر امت ها و ملت ها را نیز فراهم خواهد کرد.

حجت الاسلام سالک بار دیگر با محکوم کردن حادثه تروریستی در اهواز یادآور شد: هنگامی که خون مظلوم جاری می شود، ملت ها و امت ها به برکت آن بیدار خواهند شد./841/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات