۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۵۷۹۵۲۴
هیچ تاریکخانه‌ای در میان نیست؛

یادداشتک | سوء استفاده ای که نباید متعارف شود

به لطف فضای مجازی همه‌ی ما کلیپ انتقاد آن جوان گلپایگانی و برخورد غیرمتعارف یکی از شخصیت ها با او را دیدیم.
مجلس شورای اسلامی

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، مهدی وفایی از طلاب حوزه علمیه به نقد سوء استفاده افراد از عناوین حقوقی پرداخت که در ذیل می آید.

۱. به لطف فضای مجازی همه‌ی ما کلیپ انتقاد آن جوان گلپایگانی و برخورد غیرمتعارف یکی از شخصیت ها با او را دیدیم. در ادامه‌ی کلیپ هم فردی که آن جوان را تهدید می کند: «میکنمت تو گونی».

۲. بعد از آن اتفاق، جوان گلپایگانی کلیپ دیگری ارائه کرد و در آن کلیپ گفت آن فرد تهدید کننده اساسا هیچ‌گونه مسئولیت قضایی و امنیتی ندارد!.

۳. شاید این اتفاق را موارد دیگری هم تجربه کرده باشید؛ افرادی با ظاهر مذهبی با انتساب دروغین خود به دستگاه‌های قضایی یا امنیتی، افراد معمولی را تهدید می کنند تا به اغراض و مطامع خود برسند.

۴. این دسته افراد سوء استفاده گرِ فاقد مسئولیت، به وعده شان عمل می کنند. آنها هرچند نمی توانند کسی را داخل گونی کنند اما عوضش آبروی نظام را می کنند تو گونی. مردم ساده‌ای که تجسم عملی نظام را در همین سوء استفاده کنندگان می‌بینند و طبعا حس‌شان نسبت به نظام مقدس اسلامی، خدای ناکرده تنها ترس و نفرت می تواند باشد.

۵. راه‌ حل اما راهکار ساده‌ای است. حرمت امام‌زاده با متولی است‌. در صورت تذکر و برخورد قانونی با چنین سوء استفاده کننده هایی، این پیام به مردم منتقل می شود که این دستگاه‌ها جز از طریق قانون کارهایشان را انجام نمی‌دهند؛ و حقوق شهروندی را به رسمیت می‌شناسند و هیچ تاریکخانه‌ای در میان نیست./۹۱۸/پ۲۰۰/س

 

ارسال نظرات