۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۵۷۹۵۲۲
امام جمعه تبریز:

نیروهای مسلح اجازه خودنمایی به متجاوزان را نمی دهند

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت:‌ دشمنان انقلاب اسلامی بدانند؛ نیروهای مسلح کشور امروز مقتدرتر از گذشته آماده جان فشانی هستند و هرگز اجازه خودنمایی به متجاوزان را نمی دهند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در تبریز با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران حاصل خون هزاران شهید است، اظهار داشت: تلاش مذبوحانه دشمنان برای براندازی انقلاب در طول چهار دهه گذشته بی‌فایده بوده است.

وی با بیان این‌که توطئه‌های دشمن موجب همبستگی و وحدت حداکثری اقشار، اقوام و پیروان مذاهب مختلف کشور شده است، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند؛ نیروهای مسلح کشور امروز مقتدرتر از گذشته آماده جان فشانی هستند و هرگز اجازه خودنمایی به متجاوزان را نمی دهند.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با تأکید بر این‌که ملت آزاده ایران اسلامی هرگز اجازه تغییر مسیر انقلاب را نمی دهد، تصریح کرد: در طول چهل سال گذشته با مقاومت و ایستادگی مثال زدنی مردم و یکدلی و انسجام ملی دشمنان هرگز توانسته‌اند به اهداف شوم خود دست یابند.

امام جمعه تبریز تسلیم و تعظیم در مقابل ظلم را عامل تسلط ظالمان دانست و افزود: مادامی که ملت بر مکتب عاشورا استوار است؛ دشمنان همواره مأیوس خواهند بود؛ در حقیقت الگوی رفتاری ملت ایران قیام عاشوراست که آن به معنی عدم پذیرش سازش و تسلیم در برابر هرگونه ظلم است.

وی با بیان این‌که سازش با ظالم هیچ‌گاه در مرام و مسلک شیعیان پیرو نهضت عاشورایی نیست، افزود: کسانی که دم از مذاکره می زنند، اطلاعی از خصوصیات اخلاقی و اعتقادی مردم ندارند؛ مردم با بصیرت ایران حتی با پذیرش بالاترین سختی ها و مشقت ها، ادامه دهنده راه انقلاب و نهضت عاشورا هستند.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اشاره به اقتدار و توان دفاعی نیروهای مسلح گفت: ملت ایران در مقابله با دشمنان هیچ تعارفی ندارد؛ همچنان که پرتاب موشک سپاه به مقر تروریست های مستقر در اقلیم کردستان، درس عبرتی برای دشمنان نظام شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس؛ مایه عزت، شرف و اقتدار کنونی جمهوری اسلامی است، نباید چنین روزهایی فراموش شود؛ به برکت خون شهداست که صاحب عزت شده ایم./935/پ204/ب1

ارسال نظرات