۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۵۷۹۵۱۶
همزمان با سومین روز شهادت امام حسین برگزار شد؛

پیاده روی و عزاداری آیت الله نظری خادم الشریعه در ساری

همزمان با سومین روز شهادت سید و سالار شهیدان مراسم دسته روی و موکب عزای علما و روحانیت با حضور آیت الله نظری خادم الشریعه در ساری برگزار شد.
عزاداری آیت آلله نظری در سومین روز شهادت امام حسین عزاداری آیت آلله نظری در سومین روز شهادت امام حسین عزاداری آیت آلله نظری در سومین روز شهادت امام حسین عزاداری آیت آلله نظری در سومین روز شهادت امام حسین عزاداری آیت آلله نظری در سومین روز شهادت امام حسین عزاداری آیت آلله نظری در سومین روز شهادت امام حسین عزاداری آیت آلله نظری در سومین روز شهادت امام حسین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، همزمان با سومین روز شهادت سید و سالار شهیدان مراسم دسته روی و موکب عزای علما و روحانیت مرکز استان با حضور آیت الله نظری خادم الشریعه در ساری برگزار شد.

براساس این گزارش، آیت الله نظری خادم الشریعه علیرغم کهولت سن و بیماری همراه با دیگر عزاداران حسینی به سوگواری برای سید و سالار شهیدان پرداخت.

این گزارش می افزاید؛ هیأت عزاداری علما و روحانیت شهرستان ساری که امروز آیت الله نظری خادم الشریعه را همراهی می کردند با طی مسیر بیت ایشان تا امامزاده یحیی(ع) ساری در سوگ شهادت سالار شهیدان به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

بر اساس این گزارش، پیاده روی و عزاداری آیت الله نظری خادم الشریعه همواره با استقبال و همراهی گسترده مردم مرکز استان روبرو بوده است و مردم عزادار شهر ساری نیز همراه با این عالم برجسته مازندرانی در سوگ شهادت سید و سالار شهیدان به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

این گزارش می افزاید؛ پیاده روی و سینه زنی آیت الله نظری خادم الشریعه که با حضور گسترده هیأت علما و روحانیان مرکز استان همراه است همواره در ایام عزاداری ائمه اطهار (ع) در ساری برگزار می شود.

عزاداری آیت الله نظری خادم الشریعه عزاداری از بیت وی تا خیابان جمهوری اسلامی و از آنجا به مقصد امامزاده یحیی(ع) شهر ساری ادامه یافت و طلاب، روحانیان و اقشار مختلف مردم نیز همراه با ایشان به عزاداری و سیه زنی پرداختند./۹۵۰/پ204/ب1

ارسال نظرات