۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۵۷۹۵۱۳
مسؤول روابط عمومی تیپ ۸۳ امام صادق(ع) خبرداد؛

برپایی یادمان یادیاران در هفته دفاع مقدس | تبیین نقش ویژه روحانیت در جنگ تحمیلی

حجت الاسلام رفیعی از برپایی یادمان یادیاران در هفته دفاع مقدس جهت معرفی ظرفیت های حوزه، روحانیت و انقلاب اسلامی در هفته دفاع مقدس خبرداد.
علی محمد رفیعی مسؤول فرهنگی و روابط عمومی تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع)

حجت الاسلام علی‌محمد رفیعی مسؤول روابط عمومی تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ‌با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس از برگزاری یادمان یاد یاران خبرداد و عنوان کرد: این نمایشگاه در حاشیه برگزاری همایش های دفاع مقدس که هرساله در هفته دفاع مقدس جنب کوه خضر نبی(ع) برگزار می شود، برقرار شده است.

وی افزود: در یادمان امسال هدف اصلی خود را روشن گری گذاشته ایم همچنان که روحانیت در طول تاریخ این وظیفه را برعهده داشته است، از این رو برخی از غرفه ها در موضوع فضای مجازی و خطراتی که در این عرصه وجود دارد ورود کرده اند و دوستان ما در این غرفه ها روشن گری می کنند و مسائل مربوط به این فضا را با آمار و ارقام نشان می دهند.

حجت الاسلام رفیعی ادامه داد: بدون شک امروز خطرات زیادی از سوی فضای مجازی و ماهواره قشر جوان را هدف قرار داده و بسیاری از اوقات آنها را تحت تأثیر قرار می دهد، از این رو تلاش می کنیم که شیوه استفاده صحیح از فضای مجازی را در کنار مخاطرات آن به جوانان یادآور شویم.

وی با بیان این که روحانیت همیشه در میادین رزمی و تبلیغی در دفاع از دین و انقلاب پیشگام بوده است، خاطرنشان کرد: از این رو در یکی از غرفه ها به معرفی اقدامات تیپ امام صادق(ع) در زمان دفاع مقدس و اقدامات روحانیان و اعزام هایی که داشته است می پردازیم.

مسؤول روابط عمومی تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) ادامه داد: در همان غرفه ها مسابقات فرهنگی نیز در موضوع دفاع مقدس، احکام، مسائل روز، اطلاعات عمومی و موضوعات قرآنی برگزار می شود و تعدادی از روحانیان بسیجی نیز به پرده خوانی در غرفه ها خواهند پرداخت.

وی در پایان یادآور شد: تیپ امام صادق(ع) علاوه بر برپایی یادمان یاد یاران که شب ها در جنب نمایشگاه ویژه دفاع مقدس برپا می شود، در برخی از پایگاه های بسیج طلاب در حوزه های علمیه قم و مشهد مقدس نیز برنامه هایی دارد که عمدتا روشن گری و بیان دستاوردهایی است که چهل سال انقلاب اسلامی برای این کشور به ارمغان آورده است./1330/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات