۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۵۷۹۴۹۶

روايت آیت الله حیدری از حادثه تروریستی اهواز

آیت الله حیدری نماینده مجلس خبرگان رهبری به تشریح جزئیات حادثه تروریستی در رژه نیروهای مسلح اهواز پرداخت.
آیت‌الله محسن حیدری آل‌کثیر

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، درباره جزئیات حمله تروریست ها به رژه نیروهای مسلح در اهواز عنوان داشت: با گذر چند دقیقه از آغاز رژه، صدای تیراندازی شنیده شد اما تصور می کردیم که این تیراندازی جزئی ازبرنامه است و اصلا تصور نمی کردیم حمله تروریستی باشد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: بلافاصله به ما گفتند که درازکش بخوابیم تا حمله تروریستی خنثی شود و 10 تا 15 دقیقه در جایگاه ویژه مهمانان منتظر ماندیم.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه آیت الله موسوی جزایری، استاندار خوزستان و تنی چند از مسؤولان استانی در جایگاه حضور داشتند، تصریح کرد: حال همه مسؤولان خوب است اما در این میان تعدادی از شهروندان به شهادت رسیدند و یا زخمی شدند.

آیت الله حیدری با بیان اینکه آمار دقیقی از تعداد شهدا و زخمی ها در دست نیست، خاطرنشان کرد: تروریست ها بلافاصله از سوی نیروهای امنیتی محاصره و 2 نفر به درک واصل شدند، 2 نفر دستگیر و بقیه متواری شدند.

وی با بیان اینکه خود را آماده شهادت کرده بودیم، گفت: متأسفانه از فیض شهادت محروم شدیم و ای کاش ما هم به خیل شهدا می پیوستیم./۹۴۵۶/ت303/ب1

ارسال نظرات