۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۵۷۹۴۸۷
صبح فردا؛

مراسم آغاز سال تحصیلی مدارس علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز رسمی سال تحصیلی جدید مدارس علمیه استان از فردا، گفت: این مراسم در همه مدارس علمیه خواهران استان به صورت همزمان فردا صبح برگزار می شود.
مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران

خانم طاهره اکبری، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به آغاز رسمی سال تحصیلی جدید مدارس علمیه استان از فردا، خاطرنشان کرد: این مراسم در همه مدارس علمیه خواهران استان به صورت همزمان فردا صبح برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مراسم آغاز سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد، فردا با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان برگزار می شود، تصریح کرد: در این مراسم به دلیل همزمانی با هفته دفاع مقدس، از مقام شامخ خانواده شهدای مدافع حرم نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری همچنین از آمادگی کامل مدارس علمیه خواهران این استان برای سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: همه برنامه ریزی های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و تبلیغی صورت گرفته تا ان شاءالله طلاب در محیطی کاملا آرام به تحصیل علوم دینی بپردازند.

این مقام مسؤول همچنین به توزیع کتب درسی طلاب متناسب با مقطع تحصیلی آنها اشاره کرد و گفت: کتب درسی طلاب با توجه به درخواست مدارس از دو هفته پیش تهیه و در اختیار آنها قرار گرفت و در این راستا هم هیچ گونه ناهماهنگی وجود ندارد.

خانم اکبری با اشاره به اینکه در حال حاضر 9 مدرسه علمیه خواهران در شهرستان های این استان وجود دارد، گفت: از این تعداد 8 مدرسه در سطح عمومی و یک مدرسه در سطح تخصصی در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از یکهزار طلبه خواهر در مدارس علمیه این استان مشغول به تحصیل علوم دینی هستند، اظهار کرد: بیش از 150 طلبه جدیدالورود نیز برای سال تحصیلی جدید جذب مدارس علمیه خواهران این استان شده اند./9457//۳۰۳/خ

ارسال نظرات