۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۵۷۸۳۳۲
امام جمعه بشرویه:

دشمنان همواره در مسیر شبهه‌افکنی هستند

امام جمعه بشرویه با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی نباید فراموش شود، گفت: امروز دشمن می‌خواهد حرکت انقلاب اسلامی را خدشه‌دار کند و همواره در مسیر شبهه‌افکنی است.
شمس الدین زاده

حجت الاسلام محمد شمس‌الدین‌زاده، امام جمعه بشرویه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی اظهار داشت: عزاداری کردن برای امام حسین(ع) از اجر و پاداش بسیاری برخوردار است.

وی گفت: اگر کسی برای مظلومیت امام حسین(ع) گریه کند، بگریاند و یا حالت گریه داشته باشد خداوند متعال برای آن بهشت وعده داده است.

امام جمعه بشرویه با بیان اینکه انگیزه قیام امام حسین(ع)، دین اسلام، قرآن و مکتب اسلام بوده است، افزود: بنابراین در مسیر قرآن و مکتب اسلام هر قدمی را برداریم دارای اجر و پاداش بالایی است.

حجت الاسلام شمس‌الدین زاده با بیان اینکه مبارزه با ظلم و ستم یکی از انگیزه‌های قیام امام حسین(ع) بوده است، تصریح کرد: آگاهی بخشی به بدنه جامعه اسلامی از اهداف امام حسین(ع) بوده و باید جامعه عدالت‌محور باشد.

وی با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی نباید فراموش شود، ادامه داد: امروز دشمن می‌خواهد حرکت انقلاب اسلامی را خدشه‌دار کند و همواره در مسیر شبهه‌افکنی است.

امام جمعه بشرویه با بیان اینکه دشمن بر علیه مکتب اسلام تبلیغ می‌کند، خاطرنشان کرد: نباید گرفتار آسیب‌های عزاداری شویم و اگر در گذشته برخی خرافات در هیأت‌های مذهبی بوده باید آن را ترک کنیم.

حجت الاسلام شمس‌الدین زاده اظهار کرد: دشمنان روز به روز خود را مجهزتر می‌کنند تا در مقابل مکتب ناب اسلام ایستادگی کنند از این رو باید با نشان دادن محبت و ارادت خود نسبت به اهل بیت(ع) دشمن را شکست دهیم./9314/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات