۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۵۷۸۲۹۴
از سوی اتاق تبلیغ خراسان؛

ویژه نامه تبلیغی محرم منتشر شد

حجت الاسلام مشیری از انتشار ویژه نامه تبلیغی محرم به همت کمیته تدوین محتوای تبلیغی اتاق تبلیغ خراسان خبر داد.
حال و هوای کربلا در محرم

حجت الاسلام محمدهادی مشیری، دبیر اتاق تبلیغ خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از انتشار ویژه نامه تبلیغی محرم 97 با شعار بصیرت علوی، مقاومت حسینی و نصرت الهی خبر داد که به همت کمیته تهیه و تدوین محتوای تبلیغی اتاق تبلیغ خراسان بر روی پایگاه مجازی این نهاد منتشر شده است.

دبیر اتاق تبلیغ خراسان گفت: موضوعات این ویژه نامه عبارتند از: عنایات امام زمان(عج) و وظایف مبلغان، امام حسین(ع) و نهضت ایشان محوری برای وحدت تمام طالبان فضائل اخلاقی و تعالی انسان، امام حسین در منابع اهل سنت و چرا مسیحیان امام حسین(ع) را دوسنت دارند.

وی افزود: موضوعاتی همچون ارادت زرتشتیان به امام حسین(ع) و پیوند عاشورا و ظهور از منظر حضرت آیت الله مکارم شیرازی، پنج انگیزه امام حسین(ع) از قیام عاشورا، بازخوانی خطبه استقامت حضرت زینب(س) و پیوند قیام عاشورا و قیام امام مهدی(عج) از دیگر موارد این ویژه نامه است.

حجت الاسلام مشیری بیان داشت: حضرت عباس(ع) در نگاه امام صادق(ع)، حضرت عباس(ع) در نگاه امام زمان(عج)، دعوت به عقل و عدل هدف کلیدی امام حسین(ع)، مقصود از اهل بیت چه کسانی هستند و نهضت کربلا از دیدگاه  اهل سنت نیز در این ویژه نامه جای داده شده است.

وی افزود: عوامل قیام امام حسین(ع) در زیارت ناحیه، اگر خدایی وجود داشته باشد خدای حسین(ع) است،دحسین در عاشورا نماد صلح، صداقت، عشق و محبت است، رفتار تربیتی امام حسین(ع) و ویژه گی های امام حسین(ع) در زیارت اربعین نیز از دیگر موضوعات بررسی شده در این ویژه نامه است.

دبیر اتاق تبلیغ خراسان گفت: پنج انگیزه امام حسین(ع) از قیام عاشورا، تاملی در عبرت های عاشورا از منظر حضرت آیت الله مکارم شیرازی، بیان وجود امام زمان(عج) روح امید برای امت اسلامی در کلام ایت الله سبحانی و کلیپ های ماندگار از آیت الله بهجت(ره) در کنار سخنان مقام معظم رهبری پیرامون مهدویت و انتظار از دیگر موضوعاتی است که کمیته تدوین محتوای اتاق تبلیغ خراسان در این ویژه نامه به آن پرداخته است./933/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات