۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۵۷۸۲۶۸
آیت الله صدیقی:

دشمنان شیعه از هر سو تیر دشمنی پرتاب می‌کنند

امام جمعه موقت تهران گفت: امروز دشمنان حضرت امیرالمومنین(ع) از هر سو تیر دشمنی پرتاب کرده و با اعتقادات شیعه مبارزه می‌کنند بنابراین لازم است بیش از پیش در مسیر احیا، گسترش و نگهداری عقاید شیعه تلاش کنیم‌.
آیت الله صدیقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در مراسمی که امروز در مسجد جامع بازار برگزار شد، گفت: اولین توصیه خداوند به بندگانش این است که اهل تقوا باشید، از گناه و بدی‌ها بپرهیزید تا تیر شیطان دل شما را کور نکند.

وی افزود: به تعبیر امام علی(ع) هر کسی که در دژ تقوا مستقر شود، نزد خدا و خلق خدا عزیز خواهد شد؛ هر کسی ایمان راسخ و قوی داشته باشد خداوند او را عزت می‌دهد.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: اگر در زندگی به دنبال صداقت و ایمان واقعی باشیم با افرادی از این جنس همراه و دوست خواهیم شد؛ اما منافقین در عین دوست بودن، باطنی خبیث دارند.

وی در ادامه بیان داشت: انسانی که تقوا نداشته باشد نمی‌تواند از هدایت قرآن بهره ببرد و حجاب‌ها قلبش را کدر می‌کنند؛ دل آدمی در ظلمت و گناه، از نور الهی محروم می‌شود.

آیت الله صدیقی ابراز داشت: قرآن برخی افراد را هدایت و برخی دیگر را طرد می‌کند؛ شخص ظالم دچار شقاوت می‌شود و از هدایت و نور قرآن بی‌بهره می‌ماند.

وی در ادامه افزود: احکام قرآن باید همواره در زندگی پیش‌ از ما حرکت کند و هر جا که خطری را متوجه شدیم مراقب باشیم تا از حدود و مقررات الهی و اسلامی تعدی نکنیم.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: امروز دشمنان حضرت امیرالمومنین(ع) از هر سو تیر دشمنی خود را پرتاب کرده و با اعتقادات شیعه مبارزه می‌کنند بنابراین لازم است بیش از پیش در مسیر احیا، گسترش و نگهداری عقاید شیعه تلاش کنیم‌.

آیت الله صدیقی ابراز داشت: از ائمه اطهار(ع) روایت است که آبادکردن مسجد نشانه ایمان است؛ بخش زیادی از خیرات و موقوفات معمولا از سوی بازاریان انجام می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بعضی از کارخانه دارها و تجار حتی یک بار قسمت آنها نمی‌شود که از اموال خود در راه خیرات هزینه کنند؛ در مقابل برخی دیگر حتی یک روز هم نمی‌توانند مال امام زمان(عج) و ایتام حضرت زهرا(س) را غصب کرده و یا نزد خود نگهدارند./۹۶۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات