۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۵۷۸۲۲۱
رهبر انصارالله:

آمریکا و رژیم صهیونیستی؛ عامل تمام مشکلات امت اسلامی

رهبر جنبش انصارالله یمن در مراسم عزاداری ایام محرم الحرام درباره دخالت‌های آمریکا در فلسطین و یمن سخنرانی کرد.
عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله

به گزارش خبرگزاری رسا، «سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در مراسم عزاداری روز گذشته اعلام کرد که ملت اسلامی ما مظلوم است و امروز از ظلم و ستم و بی عدالتی رنج می‌برد.

رهبر انصارالله افزود: واقعیتی که ما به عنوان امت مسلمان در آن به سر می‌بریم، واقعیتی تراژیک است که حکایت از مظلومیت بسیار دارد.

وی افزود: ظلم و ستم فاحش در حق بسیاری از امت‌های اسلامی از جمله فلسطین، میانمار و عراق صورت می‌گیرد که دخالت قدرت‌های طاغوتی در امور کشورهای عربی و اسلامی مانند حملات آمریکایی سعودی به یمن از جمله این ظلم و ستم‌ها است.  

سید عبدالملک الحوثی تصریح کرد: بسیاری از مسلمان فلسطینی‌ و غیر فلسطینی‌ مانند میانمار، عراق و یمن از این شرایط رنج می‌برند که پشت‌ همه این ظلم و ستم‌ها آمریکا و اسرائیل قرار دارند.

وی تصریح کرد: وقتی که از عدالت سخن می‌گوییم باید مثلا به سازمان ملل رجوع کنیم تا از ظلم و ستم در کشورهای عربی و اسلامی رهایی یابیم؟ آیا باید این انتظار را داشته باشیم که دستگاهی وابسته به سازمان ملل بیاید و عدالت را محقق و ظلم و ستم را بردارد؟

 رهبر انصارالله گفت: برخی از امت‌های اسلامی به عنوان ملت‌های مسلمان نماز می‌خوانند، روزه می‌گیرند و به اسلام گرایش دارند و شعارهای اسلامی سر می‌دهند، اما همزمان با سیاست‌های آمریکا و اسرائیل کاملا هماهنگ هستند و به آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها خوش خدمتی می‌کنند که این نه منطبق با اصول اسلام است و نه قرآن کریم./۸۴۷/ب۱۰۳/ع

منبع: فارس

ارسال نظرات