۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۵۷۸۲۰۵
به امامت نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی؛

نماز ظهر عاشورا در بیرجند اقامه می‌ شود

رییس دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نماز ظهر عاشورا در مرکز استان به امامت حجت الاسلام والمسلمین عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در محل قتلگاه بیرجند اقامه می‌شود.
عاشورا

حجت الاسلام محمدولی عارفی، رییس دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: نماز ظهر عاشورا همزمان با دهمین روز از ماه محرم در سراسر خراسان جنوبی اقامه خواهد شد.

وی گفت: نماز ظهر عاشورا در مرکز استان به امامت حجت الاسلام والمسلمین عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در محل قتلگاه بیرجند اقامه می‌شود.

رییس دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: امام حسین(ع) فرمودند من می‌خواهم امر به معروف و نهی از منکر کنم که به سیره جدم عمل کنم از این رو معروفی مهم‌تر از نماز نیست.

حجت الاسلام عارفی تصریح کرد: نماز ستون دین است و چیزی غیر از نماز واجب نیست و اگر نماز قبول شود تمام اعمال دیگر قبول خواهد شد و اگر قبول نشود سایر اعمال نیز قبول نمی‌شود.

وی ادامه داد: امام حسین(ع) به دلیل نماز به شهادت رسیدند و امام در ظهر روز عاشورا نیز نماز خود را ترک نکردند و این نشان از اهمیت نماز دارد.

رییس دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: نماز جایگاه‌ه ویژه‌ای در برنامه‌های تبلیغی امام حسین(ع) داشته است و هیچگاه نماز ترک نمی‌شد./9314/د۱۰۱/ب1

ارسال نظرات