۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۵۷۸۱۳۳
فرمانده سپاه خراسان شمالی:

اتحاد و تبعیت از ولایت فقیه دو عامل پیروزی و بقای نظام اسلامی است

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: وحدت و اطاعت‌پذیری محض از ولایت‌فقیه دو عامل مهم در پیروزی و بقای انقلاب اسلامی است.
سردار مرتضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، سردار سیدحسن مرتضوی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان، امروز در نشست ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که در استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: افتخار می‌کنیم که قدرت ایران اسلامی چهل برابر دوران شروع و پیروزی انقلاب است.

وی که رییس کارگروه دفاعی و بسیج مردمی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خراسان شمالی هم هست، با اشاره به بیانات رهبری ادامه داد: امروز دشمن هجمه‌های زیادی را در عرصه‌های مختلف علیه جمهوری اسلامی ایران وارد آورده چراکه حیات خودش را با بقای انقلاب اسلامی درخطر می‌بیند.

سردار مرتضوی گفت: امروز تفکر انقلاب اسلامی همه مرزها را درنوردیده، همه سنگرهای تکنیکی جهان را فتح کرده و همه نقاط استراتژیک جهان را تحت تأثیر خود قرار داده است.

وی اضافه کرد: امروز نظام اسلامی در نقطه اقتدار از قدرت بازدارندگی برخوردار شده و قدرت جنگ نیابتی را برای خودش ایجاد کرده است که دسترسی به همه این پیشرفت‌ها را مدیون انقلاب اسلامی هستیم.

سردار مرتضوی وحدت و اطاعت‌پذیری محض از ولایت‌فقیه را دو عامل مهم در پیروزی و بقای انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز باید جانانه‌تر و مستحکم‌تر از گذشته از انقلاب اسلامی دفاع کنیم و رموز ماندگاری و بقای انقلاب را به نسل‌های بعدی انتقال دهیم.

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی ادامه داد: امروز نیاز است چهره پلید رژیم ستم‌شاهی را برای جوانان تشریح و چهره نفاق را افشا کنیم تا تحت تأثیر تبلیغات سوء قرار نگیرند و همچنین لازم است روح مقاومت، ایثارگری و اطاعت‌پذیری محض از ولایت و جایگاه ولایت را به‌درستی تبیین کنیم./9314/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات