۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۵۷۸۱۱۷
مدیر مدرسه علمیه آخوند همدان:

آمریکا در پی نفوذ در ایران است

حجت الاسلام خزایی گفت: دشمنی آمریکا با مردم و انقلاب اسلامی ایران از گذشته بوده و با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تشدید شد، از این رو آمریکا مصمم است تا این اراده ملی را به نابودی کشاند.
محمد جواد خزایی

حجت الاسلام محمد جواد خزایی مدیر مدرسه علمیه آخوند همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به بدعهدی های آمریکا نسبت به دولت و ملت ایران اسلامی ابراز داشت: آمریکا دشمنی است که همواره قابل اعتماد نیست.

وی در ادامه افزود: دشمنی آمریکا با مردم و انقلاب اسلامی ایران از گذشته بوده و با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تشدید شد، از این رو آمریکا مصمم است تا این اراده ملی را به نابودی کشاند.

حجت الاسلام خزایی گفت: جوانان انقلابی در سال های اول انقلاب با ورود به سفارت آمریکا در ایران و با دستگیری عوامل لانه جاسوسی، دست پلید آن ها را از نفوذ و دست اندازی به منافع کشور کوتاه کردند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بر آن شد تا فشارهای خود را بر دولت و ملت ایران اسلامی بیشتر کرده تا بلکه بتواند آن ها را در برابر خواسته های خود تسلیم کند.

مدیر مدرسه علمیه آخوند همدان تبیین کرد: مردم در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی با صبر و استقامت خود پاسخ محکمی به زورگویان جهان بویژه آمریکا داده است.

وی خاطرنشان کرد: امروزه هم باید مسؤولان قدردان مقاومت مردم بوده و با برنامه ریزی دقیق و اقدام به موقع در سایه فرامین مقام معظم رهبری گام برداشته تا مشکلات مردم مرتفع شود.

حجت الاسلام خزایی تصریح کرد: برخی در داخل همسو با عوامل خارجی مشغول احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم شده که این امر سبب خود تحریمی شده و مشکلاتی را متوجه کشور ساخته است.

وی در پایان تصریح کرد: مردم هم باید با مدیریت خرید و شناسایی و معرفی محتکران و مفسدان اقتصادی در برابر مشکلات به وجود آمده مقاومت کرده تا در آینده شاهد از بین رفتن این مشکلات باشیم./۹۷۹/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات