۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۵۷۸۰۸۶
دبير قطب‌هاي فکری و فرهنگی دفتر تبليغات اسلامي تبيين کرد؛

نهادينه کردن فرهنگ مسأله محوري در دفتر تبليغات هدف ما است

دبير شوراي راهبري قطب‌هاي فکري و فرهنگي دفتر تبليغات اسلامي گفت: نيازمند تعريف وظايف جديد ناظر به اجرا در سامانه قطب ها هستيم.
 قطب هاي فکري و فرهنگي دفتر تبليغات اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا،حجت الاسلام سيدمحمدحسين هاشميان در نشست دبيران ميز و قطب هاي فکري و فرهنگي با اشاره به مشکلات موجود در ساختار و فرايندهاي مسأله محوري، اظهار داشت: هدف فعلي ما نهادينه کردن فرهنگ مسأله محوري است که لازمه آن همدلي و همفکري مي باشد و نيازمند تعاملات و برقراري ارتباطات روان ميزها با صفوف است.

وي سامانه مسأله محوري را به سه چرخ دنده شوراي ميز، شوراي قطب و شوراي راهبري تعبير کرد و افزود: مادامي که شوراي ميز فعال نباشد و دبيران ميز گزارش ندهند، ما در شواري قطب و شوراي راهبري عملکرد خوبي نخواهيم داشت.

دبير شوراي راهبري قطب هاي فکري و فرهنگي دفتر تبليغات اسلامي افزود: بايد يک ميثاق نامه مکتوبي ايجاد و بازبيني شود، چون وظايف مسئولين قطب و ميز در تدوين مرحله اول، ناظر به استقرار بوده است و اکنون که وارد فاز عملياتي شديم، نيازمند تعريف وظايف جديد ناظر به اجرا است.

گفتني است، در پايان اين نشست مصوب شد جلسه شوراي دبيران ميز بطور منظم و ماهيانه برگزار شود و مقرر گرديد که جلسه اول شوراي دبيران ميز به بازبيني شرح وظايف دبيران ميز و ارتباط آنها با دبيرخانه شوراي راهبري اختصاص داده شود./998/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات