۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۵۷۸۰۷۲
صبح امروز؛

پیکر ۹ شهید گمنام دوران دفاع مقدس تشییع شد

پیکر ۹ شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان در اهواز تشییع شد.
تشییع‎ پیکر ۱۳۵ شهید دفاع مقدس در تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم تشییع پیکر 9 شهید گمنام، صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم استان به ویژه مسؤولان نظامی و نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

در این مراسم که از حسینیه ثارالله آغاز و تا فرماندار اهواز ادامه داشت، پیکر پاک شهدا بر دستان مردم شهیدپرور اهواز حمل شد که پیش از آن نیز سینه زنی، مرثیه خوانی و قرائت زیارت عاشورا به همراه سخنرانی سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر(عج) زینت بخش مراسم بود.

در این مراسم فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه شهدای بزرگوار در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند، اظهار داشت: جوانان ایران اسلامی به ندای امام امت لبیک گفته و به مقابله با آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب در کنار نیروهای نظامی پرداختند.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه مقاومت و عزتمندی شهدا ادامه راه قیام سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) است، خاطرنشان کرد: دشمن به خیال خام خود با جنگ روانی، توانا بر ترساندن ملت ایران است اما ملت در ادامه مسیر مقاومت به پیروی از امام حسین(ع) پابرجا و استوار خواهد ماند.

لازم به ذکر است، شامگاه گذشته مراسم استقبال از پیکر شهدا در چندین منطقه اهواز از جمله بین الحرمین کیانپارس برگزار شد./9456/پ204/ب1

ارسال نظرات