۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۵۷۸۰۶۶
مدیر مدرسه علمیه مریانج:

آمریکا هیچ حقی را برای ایران به رسمیت نمی شناسد

حجت الاسلام سیفی گفت: سیاست جاری آمریکا بر پایه استعمارگری و جهان خواری است که نه تنها برای ایران بلکه برای حقوق تمام کشورها حتی اروپا هم ارزشی قایل نیست.
حجت الاسلام مهدی سیفی مدیر مریانج

حجت الاسلام مهدی سیفی مدیر مدرسه علمیه مریانج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به بدعهدی های آمریکا نسبت به دولت و ملت ایران اسلامی ابراز داشت: با کسی که حقی برای ما قائل نیست نباید مذاکره کرد.

وی با اشاره به کلام امیرالمومنین(ع) در نهج البلاغه، گفت: همان طور که در نهج البلاغه اشاره شده رعایت حقوق کسی که به حقوق تو هیچ ارزشی نمی گذارد یک نوع بردگی است.

حجت الاسلام سیفی ابراز کرد: سیاست جاری آمریکا بر پایه استعمارگری و جهان خواری است که نه تنها برای ایران بلکه برای حقوق تمام کشورها حتی اروپا هم ارزشی قایل نیست.

وی خاطرنشان کرد: امید بخسیدن به ارتباط و مذاکره با کشوری که خوی سبوعیت داشته و همیشه در پی نفوذ و استعلا در رابطه با کشورها است نوعی ساده انگاری و ساده لوحی است.

مدیر مدرسه علمیه مریانج بیان کرد: پاسخ مناسبی که امروز می توان به دشمنانی مثل آمریکا داد ایستادگی همچون شهدا در سال های دفاع مقدس است.

وی در ادامه افزود: پاسخ کسانی را که در مقابل ما با گستاخی و تهدید صحبت می کنند نمی توان با لبخند و ملاطفت داد، بلکه مانند نیروهای نظامی ما همواره باید با اقتدار و صلابت ظاهر شد.

حجت الاسلام سیفی تصریح کرد: همه سران سه قوه در سایه تعامل و همدلی به دور از کار تشریفاتی و با تلاش شبانه روزی می توانند کشور را در مواجهه با تمامی چالش های پیش رو استوار سازند.

وی در پایان تصریح کرد: همه مردم مانند سال های سختی که بر این مرز و بوم گذشته همواره صبور بوده و هستند از این رو باید به شایعاتی که از ناحیه دشمن بوده دامن نزده و مسایل پیش رو را به خوبی مدیریت کنند./۹۷۹/ت303/ب1

ارسال نظرات