۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۵۷۸۰۱۲
فرمانده لشکر ۲۱ حمزه:

هرگونه تهدید احتمالی دشمن با کوبنده‌ترین پاسخ همراه خواهد بود

فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان گفت: دشمنان خود به سیستم بالای نظامی نیروهای مسلح ایران اعتراف دارند و می دانند که هرگونه تهدید احتمالی با سریع‌ترین و کوبنده‌ترین پاسخ ها همراه خواهد بود.
نشست خبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، امیر سرتیپ عیسی میرزایی، فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در تبریز که به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس ترتیب یافت، اظهار داشت: جنگ هشت ساله ایران با عراق تنها مقابله با یک متجاوز بعثی نبود، بلکه بیش از ۴۰ کشور حامی رژیم عراق بود.

وی با تأکید بر این‌که وحدت نیروهای مسلح و ارتقای دانش نظامی ارتش و سپاه از مهم‌ترین دستاوردهای دوران دفاع مقدس بوده است، خاطرنشان کرد: امروز توانایی و قدرت نیروهای مسلح به قدری بالاست که دشمنان جرأت تجاوز به خاک میهن را ندارند، حتی استکبار خود به قدرت دفاعی ایران اسلامی معترف است.

امیر سرتیپ میرزایی با تاکید بر این‌که ایران اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری با عزت، اقتدار و امنیت کامل برخوردار است، گفت: ایران در شرایطی کشوری امن محسوب می شود که در ناامن‌ترین منطقه جهان قرار دارد، است، که این امر به برکت حضور آگاهانه مردم در تمام صحنه‌ها بدست آمده است.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان با اشاره به وضعیت نیروهای مسلح کشور در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب بیش از ۵۰ هزار مستشار اروپایی و آمریکایی در ارتش بود که بعد از انقلاب ارتش را ترک کردند و دلاورمردان ارتش توانستند با کمترین تجهیزات هشت سال جنگ را مدیریت کنند.

وی با تأکید بر این‌که ارتش آماده مقابله با هرگونه تهدید نظامی و تروریستی است، افزود: امروز به برکت مجاهدت بزرگانی چون شهید طهرانی‌مقدم در برابر هرگونه تهدیدی با قدرت و توان بالا ایستاد‌ه‌ایم، چنانکه طی روزهای اخیر شاهد اقتدار موشکی سپاه در مقابله با تروریست های مستقر در منطقه کردنشین عراق بودیم.

امیر سرتیپ میرزایی ادامه داد: گزینه حمله نظامی از سوی دشمن در شرایطی، به آخرین گزینه آنان تبدیل شده است که خود به سیستم بالای نظامی نیروهای مسلح ایران اعتراف دارند و می دانند که هر گونه تهدید احتمالی با سریع‌ترین و کوبنده‌ترین پاسخ ها همراه خواهد بود./935/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات