۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۵۷۷۹۵۰
زاهدی:

رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسول‌الله دشمنان را مایوس کرد

نماینده مردم کرمان در با بیان اینکه رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسول‌الله(ص) آمادگی هرگونه دفاع از تهدیدات انقلاب را به منصه آزمایش می‌گذارد، گفت: این رزمایش مایوس کردن دشمنان از تغییر نظام، تقویت روحیه دفاعی بسیج و تقویت انسجام ملی را به دنبال دارد.
محمدمهدی زاهدی

به گزارش خبرگزاری رسا، محمدمهدی زاهدی در جمع بسیجیان حاضر در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) 2 در ماهان کرمان با اشاره به اهداف برگزاری این رزمایش در این برحه از زمان اظهار داشت: رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص)2 در سراسر استان کرمان و با حضور 40 گردان بیت‌المقدس نمایش اقتدار و حضور در صحنه بسیجیان است.

وی با اشاره به شعار این رزمایش "وحدت، ایستادگی و پیشرفت" عنوان کرد: رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص)، تجدید میثاق و پیمان با آرمان‌های انقلاب و شهدا و رهبر فرزانه انقلاب است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بسیجیان را رهروان راستین مکتب اباعبدالله الحسین(ع) عنوان کرد و افزود: با این رزمایش اقتدار و حضور مردم اقشار مختلف مردم در هر سن و سالی در قالب بسیج به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص) آمادگی هرگونه دفاع از تهدیدات انقلاب را به منصه آزمایش می‌گذارد ابراز کرد: این رزمایش در موقعیت حساس تاریخی و با هدف تقویت روح حمایت مردم از انقلاب و نظام و اثبات این حقیقت برگزار می‌‌شود.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات