۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۵۷۷۹۴۷

سه داستان نشر اسم تجدید چاپ شد

سه عنوان از کتاب‌های داستانی نشر اسم با نام‌های «سرشار زندگی»، «آمریکایی» و «این مرد از همان موقع بوی مرگ می‌داد» پس از پایان تیراژ تجدید چاپ شد.
نشر اسم

به گزارش خبرگزاری رسا، سه عنوان از کتاب های داستانی این انتشارات با نام‌های «سرشار زندگی»، «آمریکایی» و «این مرد از همان موقع بوی مرگ میداد» پس از پایان تیراژ تجدید چاپ شد.

«این مرد از همان موقع بوی مرگ می‌داد» نوشته محمد حنیف است. روایتی داستانی با قصه‌های تودرتو و دنیاهای موازی که ازدواج پرچالش دختر سرهنگ دربار شاهنشاهی با سرباز گماشته‌اش را به تصویر می‌کشد. اتفاقات زندگی شخصیت داستان، در دو فضای زمانی حکومت شاه و بعد از انقلاب روی می‌دهد. چاپ دوم این رمان اکنون روانه کتاب‌فروشی‌ها شده است.

کتاب دیگر نشر اسم که مدتی کوتاه پس از انتشار، تجدید چاپ شده است رمان «آمریکایی» است. این رمان داستان زندگی مهاجری است که با سختی‌های زیادی بزرگ می‌شود و با فرازونشیب‌های فراوان به فرمانداری ایالت می‌رسد. او خود را در آستانه تصمیم بزرگی برای مقاومت علیه ثروتمندان و اصلاح حاکمیت قرار می‌دهد. رمان آمریکایی نوشته «هاوارد فاست» با ترجمه “فریدون مجلسی” در حالی به چاپ دوم رسیده است که مدتها در بازار کتابها نایاب بود.

«سرشار زندگی» سومین کتاب تجدید انتشار شده در نشر اسم روایت زندگی یک انسان معمولی است با رویاها و آرزوهای خاص خودش. در جریان یک زندگی پرفرازونشیب، تقابل تجدد و سنت‌گرایی میان پدر و پسر با چاشنی‌های طنز به تصویر کشیده می‌شود. چاپ سوم این داستان که نوشته “جان فانته” و ترجمه محمدرضا شکاری است، اکنون در دسترس کتاب‌خوانان قرار گرفته است./۹۹۸/د ۱۰۳/ش

ارسال نظرات