۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۵۷۷۹۳۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز:

۱۲۰۰ روحانی به مراکز فرهنگی و مذهبی در استان البرز اعزام شدند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: هزار و ۲۰۰ مبلغ و مبلغه به منظو تبیین اهداف قیام عاشورا به مراکز فرهنگی و مذهبی سطح استان البرز اعزام شدند.
اعزام مبلغ

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی در سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی در جمع خبرنگاران، گفت: به منظور گرامیداشت ایام محرم هزار و 200 مبلغ و مبلغه به مساجد و حسینیه‌های استان اعزام شده‌اند.

وی با بیام اینکه اغلب مبلغین به هیأت‌های مذهبی و مساجد اعزام شدند، افزود: به درخواست ادارات کل استان و برخی ادارات شهرستانی از سازمان تبلیغات تعدادی از مبلغین به این مراکز اعزام شدند.

به گفته مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز مبلغین موظغ هستند در راستای تبیین اهداف شهدا، کربلا و قیام امام حسین (ع) اقدام کنند.

حجت الاسلام مسعودی یادآور شد: این قبیل از اقدامات در میان نسل جوان از اهمیت بالاتری برخوردار است و باید این قشر را آگاه سازیم.

وی از برگزاری جلسات زیارت عاشورا و روضه‌خوانی توسط روحانیون اعزامی خبر داد و اضافه کرد: جلسات پرسش و پاسخ در راستای نحوه قیام امام حسین (ع) و وقایع ریز و درشت کربلا نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل تبلیغات استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: جوانان ما با تأسی از راه امام شهدا موفق شدند هشت سال دفاع مقدس را با پیروزی پشت سر بگذارند.

منبع: فارس

ارسال نظرات