۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۵۷۷۹۰۹
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان خبر داد؛

کرمان میزبان ۹ شهید گمنام

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: همزمان با روز ششم ماه محرم، کرمان میزبان ۹ شهید گمنام دوران دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم است.
 مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس

محمد مهدی ابوالحسنی رییس مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان در گفت  و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: کرمان میزبان نه شهید گمنام و یک شهید مدافع حرم در روز ششم ماه محرم است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، اظهار کرد: پیکر مطهر 9 شهید گمنام دوران دفاع مقدس و شهید مدافع حرم فردا پس از مراسم استقبال از فرودگاه کرمان به سمت معراج شهدای کرمان می رود و مراسم وداع با پیکر مطهر شهدا نیز همان روز پس از نماز مغرب و عشاء در حسینیه ثارالله کرمان برگزار خواهد شد.

ابوالحسنی با  بیان این که روز یک شنبه ساعت 9 صبح شهیدان وارد فرودگاه کرمان می شوند، گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام نیز برای تشیع و خاکسپاری به سمت شهر بهرمان از توابع شهرستان رفسنجان منتقل و روز سه‌شنبه تشییع و تدفین می‌شوند.

وی با بیان اینکه روز دوشنبه بعد از قرائت زیارت عاشورا پیکر مطهر 9 شهید گمنام و شهید مدافع حرم از حسینیه ثارالله به سمت میدان عاشورا تشییع می‌شود، افزود: پیکر مطهر دو شهید گمنام برای خاکسپاری به سمت سپاه ثارالله استان کرمان تشییع و شهید مدافع حرم در گلزار شهدای کرمان تدفین می‌شود. /9707/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات