۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۵۷۷۸۵۶
مدیر مدرسه علمیه سفیران ملایر:

مسؤولان حسن صداقت و کارایی خود را در عمل نشان دهند

حجت الاسلام رحیمی گفت: راه برون رفت از وضعیت موجود این است که مسؤولان به عنوان خادمان ملت حسن صداقت و کارایی خود را با تلاش و اقدام به موقع به مردم نشان داده تا آن ها هم به دنبال خادمان خود حرکت کنند.
حجت الاسلام حسن رحیمی مدیر مدرسه علی ابن ابیطالب ملایر

حجت الاسلام حسن رحیمی مدیر مدرسه علمیه سفیران ملایر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به بدعهدی های آمریکا نسبت به دولت و ملت ایران اسلامی ابراز داشت: آمریکا نسبت به جامعه نوین جهانی و قراردادهای بین المللی بی اهمیت است.

وی ادامه داد: به فرموده امام راحل ارتباط آمریکا و ایران همانند رابطه گرگ و میش است که آن ها با روحیه سبوعیت خود همواره به دنبال نابودی دولت و ملت ایران اسلامی بوده و خواهند بود.

حجت الاسلام رحیمی گفت: از آغاز انقلاب اسلامی و از بین رفتن امید و منافع آمریکا در منطقه، عداوت و دشمنی آن ها نسبت به انقلاب اسلامی هم روز بیشتر شده است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا و هم پیمانانش راه های متفاوتی را تاکنون امتحان کرده که به یاری خداوند و با مقاومت ایران اسلامی مواجه شده و در اکثر آن ها با شکست روبرو شده اند.

استاد مدرسه علمیه سفیران ملایر تبیین کرد: امروزه مردم صبور ایران اسلامی همچون گذشته در مقابل فشارهای روانی و اقتصادی دشمن به خوبی هوشیار و مقاوم هستند که این امر وظیفه مسؤولان را دشوارتر خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: مسؤولان با توجه به مسایل پیش رو باید امید خود را از نگاه به خارج تغییر داده و با اهمیت دادن به ظرفیت های بزرگ داخلی به دنبال رفع موانع در راستای توانمند سازی قوای درونی کشور حرکت کنند.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به نابسامانی های اقتصادی اخیر افزود: نابسامانی های اقتصادی اخیر صرفا منشأ خارجی نداشته بلکه نتیجه سوء مدیریت و عدم نظارت عوامل و برخی از مسؤولان است.

وی در پایان تصریح کرد: راه برون رفت از وضعیت موجود این است که مسؤولان به عنوان خادمان ملت حسن صداقت و کارایی خود را با تلاش و اقدام به موقع به مردم نشان داده تا آن ها هم به دنبال خادمان خود حرکت کنند./۹۷۹/ت303/ب1

ارسال نظرات