۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۵۷۷۷۶۷
امام جمعه کرمان:

دشمن به دنبال کم رنگ کردن عزاداری های محرم در ایران است

امام جمعه کرمان با بیان این که دشمن به دنبال کم رنگ کردن محرم در کشور است، گفت: مردم ایران با شرکت در مراسم های عزاداری به همه جهانیان نشان داده اند که راه امام حسین(ع) را ادامه می دهند.
حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن عیلدادی‌ ظهر امروز در مصلی بزرگ امام علی(ع) شهر کرمان، گفت: ماه محرم بهترین فرصت برای رسیدن به خداوند است.

وی با بیان این که خداوند در قرآن کریم فرموده مسلمانان بر کفار تسلط دارند، ابراز داشت: یکی از خصوصیات مهم حکومت پیامبر و امام علی(ع) این است که همیشه به کفار اجازه تسلط بر مسلمان را نمی دادند.

امام جمعه کرمان گفت: دین اسلام در همه زمان ها و مکان ها قانون خاص خودش را دارد و حتی در سیاست هم کشوری موفق بوده که بر کفار خشم داشته باشند و آن ها را به عنوان دوست انتخاب نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی‌ با تسلیت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: عزاداری‌ها در ماه محرم باید کاملا رنگ الهی داشته باشد و هیات‌های مذهبی اشکالات و ایرادات خود را برطرف کنند و ضوابط دینی و شرعی کاملا رعایت شود.

وی با بیان این که دشمنان اسلام به دنبال کم رنگ کردن محرم در کشور هستند، خاطرنشان کرد: مردم ایران با شرکت در مراسم های عزاداری اباعبدالله حسین به همه جهانیان نشان داده اند که راه امام حسین را ادامه می دهند.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: باید تلاش کنیم تبلور والاترین ارزش‌های اسلامی که نهضت امام حسین (ع) است با وحدت و همدلی و به بهترین وجه انجام شود.

استاد حوزه علمیه  اظهار داشت: سپاه، نیروهای نظامی و انتظامی شجاع و فداکار در کنار سربازان گمنام امام زمان (عج) که امنیت کشور را به عهده دارند بخشی بسیار کوچک از خشم خود را در حمله موشکی نشان دادند و به دنیا فهماندند که کشور ایران به دنبال از بین بردن تروریسم در جهان است.

وی در پایان با بیان اینکه سپاه بالاترین نعمت برای مردم ایران شمرده می شود، گفت: کشور ایران از قدرت بالایی برخورد دار است و در هر جایی که کوچکترین فتنه‌ای شود کشور ایران  آن را در نطفه خاموش می‌کند./9707/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات