۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۵۷۷۷۵۸
امام جمعه موقت اصفهان:

قوه قضائیه قاطعانه با مفسدان اقتصادی برخورد کند

حجت الاسلام والمسلمین میردامادی گفت: در زمینه جنگ اقتصادی نیز افرادی هستند که کمک کننده به دشمن هستند بنابراین لازم است قوه قضائیه با شدت و عدالت با مفسدان اقتصادی برخورد کند و اجازه ندهد دشمن شکست خورده در جنگ نظامی در جنگ های نرم و اقتصادی به پیروزی برسد.
میردامادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه اصفهان که در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) بزگزار شد، گفت: از کسانی که در داخل کشور آب به آسیاب دشمن می ریزند، گله مند هستیم.

وی در ابتدا با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام عزاداری حضرت ابا عبد الله(ع) افزود: در کربلا انسان هایی وجود داشتند که از جان و مالشان در راه اسلام گذشتند؛ جانفشانی هایی از یاران امام حسین(ع) انجام گرفت که نمایشگاهی از انسانیت را به اجرا گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین میردامادی خاطرنشان کرد: افرادی که در این ماه هایی اخیر و از راه های مختلف خون ملت مظلوم ایران را در شیشه کردند برای این که در روزهای حیاتشان در دنیا خوش بگذرانند، انسان نیستند؛ احتکار کردن اسباب و لوازم مورد نیاز مردم برای رسیدن به سود بیشتر به دور از انسانیت است.

امام جمعه موقت اصفهان در ادامه اظهار کرد: از سوی خاندان عصمت و طهارت همه مطالب به صراحت بیان شده است ولی عده ای از انسان ها به پیروی از دستورات موفق شده اند و عده ای نیز ناموفق بوده اند.

استاد اخلاق حوزه علمیه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان دانشگاه افسری خاطرنشان کرد: رهبر معظم در رابطه با اهداف آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی بیان فرمودند که قابل توجه است؛ آمریکایی ها نمی خواهند قدرت اسلام وجود داشته باشد از این رو از همه قدرت ها و قابلیت هایشان استفاده کردند تا نظام جمهوری اسلامی را سرنگون کنند ولی با روحیه جهادی مردم ایران روبرو شدند و شکست خوردند.

وی ادامه داد: رهبر معظم با اقتدار فرمودند که جنگ نظامی در کار نیست چرا که قدرت های مستکبر می دانند اگر بخواهند علیه ایران اقدامی انجام دهند اسرائیلی روی زمین وجود نخواهد داشت ولی از طریق جنگ های اقتصادی و فرهنگی علیه جمهوری اسلامی ایران اقدام کردند و تا حدودی موفق بوده اند.

حجت الاسلام والمسلمین میردامادی اظهار کرد: سایت های مختلف بسیج شده اند تا از طریق جنگ فرهنگی جوانان نظام را تخریب کنند؛ این سایت ها در بُعد فرهنگی فعالیت ها و اقدامات زیادی را انجام می دهند، ما از دست دشمن گله مند هستیم ولی گله اصلی ما از افرادی است که در داخل کشور، آب به آسیاب دشمن می ریزند.

امام جمعه موقت اصفهان در پایان تصریح کرد: در زمینه جنگ اقتصادی نیز افرادی هستند که کمک کننده به دشمن هستند بنابراین لازم است قوه قضائیه با شدت و عدالت با مفسدان اقتصادی برخورد کند و اجازه ندهد دشمن شکست خورده در جنگ نظامی در جنگ های نرم و اقتصادی به پیروزی برسد./۸۶۷/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات