۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۵۷۷۷۵۱
امام جمعه موقت بیرجند:

تیم اقتصادی دولت باید انقلابی و جهادی باشد

امام جمعه موقت بیرجند گفت: دولت باید تیم اقتصادی خود را قوی، انقلابی، جهادی و مومن بگذارد و در نوع نگاه های خود تجدید نظر کند.
نصیرایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام مجید نصیرایی، امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: برخی در جامعه با بسیاری از مسائل به صورت سطحی برخورد می‌کنند و اگر فردی در جامعه‌ای یا محیطی به اعمال و رفتارش توجه نداشته باشد نمی‌تواند در آینده فرد موفقی شود.

وی با بیان اینکه باید حقوق همدیگر را رعایت کنیم، گفت: تقوا به معنای این است که باید مراقب رفتار و کردار خود باشیم و گناهی را مرتکب نشویم.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به ایام ماه محرم، افزود: همواره در طول تاریخ بشر و تاریخ اسلام جریان کفر تلاش کرده که جبهه حق را از بین ببرند و در مقابل جبهه حق قرار گرفتند.

حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه دشمن نقطه قوت‌های جبهه حق را شناسایی و سپش آن را نابود می کند، تصریح کرد: پیامبراکرم(ص) مسجد را به عنوان محوریت تمام فعالیت های مذهبی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی قرار می دادند.

وی ادامه داد: جبهه باطل برای مقابل با جبهه حق مسجد ضرار را ایجاد کردند و همواره این اتفاق در طول تاریخ اسلام بود و اگر می خواهند مسجد را به حاشیه ببرند در مقابل آن مسجدی احداث می کنند که کاری به دین و سیاست و اتفاقات روز جامعه نداشته باشد.

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: عزاداری و روضه خوانی یکی از مهم ترین عناصر برای بالندگی و گسترش شیعه و عناصر ناب اسلامی بوده است لذا دشمن روی این مساله نیز برنامه ریزی کرده است.

حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه امروز انگلیس شبکه های ماهواره ای را ایجاد کرده و برای ایام محرم و صفر میلیاردها دلار هزینه می کند، اظهار کرد: متاسفانه عده ای که دم از حسین(ع)، عاشورا و معارف و ظواهر دین می زنند به اصل و محتوای دین نمی پردازند.

وی افزود: در این سال ها همواره جریاناتی بر علیه ماه محرم و عاشورای حسینی تبلیغ می کنند اما هیچ توجهی به معارف و پیام اصلی قیام عاشورا ندارند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه برخی در جامعه به ارزش های اسلامی دهن کجی می کنند، گفت: اشک ریختن در هیأت هدف نیست بلکه وسیله و سلاح است؛ هیأت های مذهبی، مساجد و تکایا باید ما را جهت دهند و کمک کنند تا حق و باطل را بشناسیم.

حجت الاسلام نصیرایی بیان کرد: امروز دشمن هجمه های سنگینی در عرصه اقتصادی و رسانه ای علیه جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده و هدف آن ها این است که آمریکا را قدرتمند و توانمند و نظام اسلامی را ناکارآمد و ناتوان جلوه دهند.

وی عنوان کرد: آن ها با جنگ رسانه ای می خواهند بر افکار عمومی نشان دهند که آمریکا مقتدر است اما هر جا که با جمهوری اسلامی روبرو شدند شکست خوردند و موفق نشدند.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال صحنه ها و بحران های مختلفی را پشت سر گذاشته و از این بحران ها سر بلند بیرون آمده از این رو آن ها آرزوهای خود را به گور می برند.

حجت الاسلام نصیرایی با اشاره به تیم اقتصادی دولت، گفت: آقایان بیش از 6 سال وقت مملکت را هدر دادند و با کشوهای دیگر مذاکره کردند اما نتیجه این مذاکره چه شد؟ این مسیر مذاکره مسیر غلطی است و قابل تکرار و تجربه کردن نیست.

وی تصریح کرد: دولت باید تیم اقتصادی خود را قوی، انقلابی، جهادی و مومن بگذارد و در نوع نگاه های خود تجدید نظر کنند.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: ساختن موشک با برد ۲ هزار کیلومتر سخت تر است یا ساخت خودرو؟، مسؤولانی که نمی توانند اقتصاد را مدیریت کنند باید بروند از کسانی که مدیریت خوبی داشتند یاد بگیرند./۹۳۱۴/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات