۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۵۷۷۷۴۳
حاجی‌بابایی در گفت‌وگو با رسا:

مسؤولان کشور برای رفع مشکلات و مقابله با دشمن همسو حرکت کنند

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه دشمن به دنبال براندازی نظام و کوچک جلوه دادن دستاوردهای انقلاب است، گفت: در شرایط کنونی که دشمن به دنبال براندازی انقلاب است بهترین راهکار وحدت و همسویی مسؤولان برای رفع مشکلات کشور است.
حاجی بابایی

حمیدرضا حاجی‌بابایی رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر تلاش مسؤولان برای بهبود فضای کسب و کار گفت: به هر میزان این فضا بهبود یابد به همان مقدار سرمایه گذاری تسهیل و زمینه اشتغال زایی در کشور رونق پیدا می‌کند.

وی افزود: تولید و اشتغال نشاط کاری و تولید داخلی را در کشور افزایش می‌دهد؛ متاسفانه در حال حاضر به دلایل گوناگون محیط کسب و کار کشور از شادابی و نشاط خوبی برخوردار نیست.

حاجی‌بابایی دلایل نابسامان فضای کسب و کار را بهم ریختگی اقتصادی، افزایش قیمت‌ها و وضعیت نابسامان و ویران کننده تولید به وسیله عملکرد بانک‌ها دانست و ابراز کرد: همه این شرایط محیط کار را با مشکل روبرو می‌کند.

این نماینده مجلس ادامه داد: امروزه محیط کسب و کار به شدت از ناحیه بانک‌ها و واردات و قاچاق کالا آسیب می‌بیند همچنین افزایش نقدینگی و عدم تزریق نقدینگی بر تولید و بازار به محیط کسب و کار ضربه می‌زند؛ بنابراین بین محیط کسب و کار و واردات نابرابری وجود دارد که این مسأله در داخل مشکلات جدی را به دنبال داشته است.

وی افزود: در حال حاضر بخش اداری، بحث قوانین، ساختار پیچیده اداری و رقابت بین ادارات خصوصی و دولتی و همچنین وجود مدیران و شرکت‌های خصولتی باعث شده محیط کسب و کار با مشکل روبرو شود.

حاجی‌بابایی رضایت عمومی را در گرو رشد و توسعه فضای کسب و کار دانست و اظهار داشت: یکی از دلایل نارضایتی‌ها و عدم اعتماد مربوط به مشکلاتی است که در کشور وجود دارد. متاسفانه وضعیت اشتغال در کشور مناسب نیست و جوانان بسیاری جویای کار هستند از طرفی هم تولید داخلی و تولیدکنندگان با مشکل روبرو شدند؛ بنابراین شرایط مناسب و رضایت مردم با ایجاد اشتغال کسب می‌شود.

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اینکه دشمن به دنبال براندازی نظام و کوچک جلوه دادن دستاوردهای انقلاب است، عنوان کرد: به طور قطع در شرایط کنونی که دشمن به دنبال براندازی و کینه توزی با مردم و انقلاب است بهترین راهکار وحدت و همسویی مسؤولان برای رفع مشکلات کشور است.

وی ادامه داد: یقینا به هر میزان مسؤولان بتوانند برای رفع مشکلات کشور همسو حرکت کنند مشکلات کاهش و اعتماد مردم کسب می‌شود در این صورت است که دشمن از اقدامات خصمانه خود مایوس می‌شود./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات