۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶
کد خبر: ۵۷۷۷۱۱
عصر امروز با حضور در بیمارستان قائم مشهد صورت گرفت؛

عیادت مدیر حوزه خراسان و تولیت آستان قدس از طلبه مضروب مشهدی

مدیر حوزه علمیه خراسان، تولیت آستان قدس رضوی و برخی از طلاب و دوستان محمد تولایی با حضور در بیمارستان قائم احوال جسمی و مراحل درمان وی را جویا شدند.
تولایی تولایی تولایی تولایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سیدمصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان و حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان و تولیت آستان قدس رضوی با حضور در بیمارستان قائم مشهد از طلبه مضروب مشهدی عیادت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عاملی عصر امروز با تعدادی از همراهان در بیمارستان قائم حاضر شد و پس از ملاقات این طلبه جوان مضروب، از تیم پزشکی احوال جسمی و مراحل درمان را پرس و جو کرد.

وی پس از حضور بر بالین این طلبه با برادر وی دیدار و گفت و گو کرد و ضمن دلگرمی و دعا برای بهبود بیمار، دستور رسیدگی کامل به وضع تولایی را صادر کرد و از حمایت حوزه در راستای کار پزشکی و نیز رسیدگی قضایی پرونده تا دستگیری ضارب خبر داد.

ساعتی بعد از حضور مدیر حوزه علمیه خراسان، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی عضو شورای عالی حوزه خراسان و تولیت آستان قدس رضوی نیز در بیمارستان حاضر شد و احوال بیمار را از کادر پزشکی وی جویا شد.

تولیت استان قدس رضوی پس از همکلامی با برادر محمد تولایی، ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای بیمار، دستور رسیدگی به وضع وی را صادر کرد./

حجت الاسلام محمد تولایی که عصر روز پنج شنبه در حوالی مدرسه خود در حال رانندگی و مراجعت به منزل بوده توسط راکب موتور سیکلت ناشناس با اصابت ضربه چاقو به سمت چپ قفسه سینه مجروح شد. وی با این حال رانندگی می کند و در میدان شهدا توقف، و پس از آن از یک موتور سوار کمک می گیرد تا سریعا به بیمارستان منتقل شود ابتدا به سمت دارالشفای امام رضا حرکت می کنند که بر اثر شدت خونریزی و ضعف از روی موتور سقوط می کند و به کمک مردم به محل مورد نظر می رسد که از آنجا به بیمارستان امدادی مشهد منتقل می شود.

تشخیص اولیه در بیمارستان امداد سلامت قلب وی بود که پس از دو روز با توجه به عدم بهبود و ضعف و درد به بیمارستان قائم مشهد منتقل می شود که متوجه نفوذ چاقو به قلب و جراحت در این نقطه می شوند و عمل قلب باز صورت می گیرد لخته های خون خارج و ترمیم می شود اما متاسفانه وی به حالت کما می رود و تا کنون نیز در این شرایط به سر می برد.

گفتنی است روز گذشته برخی از رسانه ها بدون اطلاع خبر فوت وی را منتشر کردند که سبب اذیت و آزار خانواده و دوستان وی و مورد اعتراض واقع شد./933/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات