۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۵۷۷۶۸۷
حجت الاسلام محققی مطرح کرد؛

لزوم تدوین اطلس تبلیغی با همکاری نهادهای اعزام مبلغ

مدیرعامل خبرگزاری رسا با اشاره به نیازهای تبلیغی مناطق مختلف کشور بر لزوم تدوین اطلس تبلیغی با همکاری و هم افزایی نهادهای اعزام مبلغ درون و برون حوزوی تاکید کرد.
دیدار حجت الاسلام والمسلمین محققی مدیر عامل خبرگزاری رسا با معاون تبلیغ حوزه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا، امروز در دیدار با معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه که در محل این معاونت برگزار شد، با تجلیل از شخصیت حجت الاسلام والمسلمین نبوی، از وی به عنوان یک مدیر حوزوی انقلابی یاد کرد.

وی با بیان این که در معاونت تبلیغ حوزه های علمیه کارهای اثربخشی انجام شده است، راه اندازی مجموعه آموزشی حوزوی سفیران هدایت، اعزام مبلغ، طرح هجرت طلاب، آموزش فرق و ادیان و پاسخ به شبهات سیاست گذاری تبلیغی، آسیب شناسی و نیاز سنجی تبلیغی را از مهم ترین این اقدامات برشمرد و تلاش های صورت گرفته در این بخش ها را ستایش کرد.

حجت الاسلام محققی در ادامه با اشاره به نیازهای تبلیغی در مناطق مختلف کشور، بر لزوم تهیه و تدوین اطلس تبلیغی به منظور شناسایی نیازها، فرصت ها و تهدیدها تاکید کرد و هماهنگی و تعامل نهادهای اعزام مبلغ در این خصوص را راهگشا دانست.

مدیرعامل خبرگزاری رسا بیان کرد: با وجود این که نهادهای مختلفی در حوزه و کشور در مناسبت های مختلف نسبت به اعزام مبلغ اقدام می کنند، اما همچنان نیاز تبلیغی در مناطق مختلف خصوص مناطق محرم احساس می شود.

حجت الاسلام محققی فعالیت های معاونت تبلیغ حوزه در عرصه رصد فرهنگی و تبلیغی و انجام اقدامات بصیرتی را ارزشمند خواند و گفت: خوشبختانه مدیران انقلابی در این معاونت حضور دارند و در برهه های حساس مانند فتنه ۸۸ این معاونت و مدیران و کارشناسان معاونت تبلیغ عملکرد درخشانی در بصیرت افزایی حوزویان و اقشار جامعه داشتند.

مدیرعامل خبرگزاری رسا اضافه کرد: معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه در عرصه همبستگی بین طلاب، آموزش های کاربردی و تدوین کتب دینی مدارس آموزش و پرورش نیز کارنامه خوبی از خود به جای گذاشته که جای تقدیر و تشکر دارد؛ در زمینه انتقال میراث تبلیغی علمای گذشته به نسل جدید نیز با بهره گیری از فناوری های روز کارهای شایسته ای انجام شده است. /۹۲۴/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات