۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۵۷۷۶۶۴
مدیر آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین تشریح کرد؛

جزئیات نام نویسی ورودی های جدید دانشگاه امیرالمؤمنین

از سوی مدیریت آموزش دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، جزئیات نام نویسی پذیرفته شدگان مقاطع سه گانه دانشگاه امیرالمؤمنین و زمان انتخاب واحد اعلام شد.
رضا شیشه بر، مدیر آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)

رضا شیشه بر، مدیر آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اينكه پذیرفته شدگان دانشگاه در حال نام نویسی هستند، خاطرنشان کرد: پذیرش دانشگاه تا دو ماه دیگر و از طریق آزمون طلاب صورت خواهد گرفت که از این طریق تلاش داریم تا کمبود دانشجو را جبران کنیم.

مدیر آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) به تکمیل ظرفیت دوره دکتری و عدم تکمیل دوره های کارشناسی و ارشد اشاره کرد و اظهار داشت: داوطلبان جدیدالورود که در دوره کارشناسی دانشگاه امیرالمومنین(ع) برای سال تحصیلی 98-97 پذیرفته شدند، بدانند که زمان مراجعه و ثبت نام شان 24 و 25 شهریورماه از ساعت 9 تا 14 خواهد بود.

این مقام مسؤول ادامه داد: ثبت نام پذیرفته شدگان رشته های علوم قرآن و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی و اقتصاد اسلامی 24 شهریورماه و پذیرفته شدگان رشته های فقه و حقوق اسلامی، تاریخ اسلام و علوم تربیتی 25 شهریورماه خواهد بود.

شیشه بر با بیان اینکه ثبت نام با تأخیر همه رشته های مقطع کارشناسی در 26 و 27 شهریورماه از 9 تا 14 ادامه خواهد داشت، افزود: اصل مدرک دپیلم و 2 سری کپی، ریز نمرات سه سال دوره متوسطه، اصل مدرک پیش دانشگاهی و 2 سری کپی، ریز نمرات دوره پیش دانشگاهی، قبض ارسال تاییدیه تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی، اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه تمامی صفحات ( 3 سری )، اصل و کپی کارت پایان خدمت و یا معافیت ویژه داوطلبین مرد، کارنامه نهایی قبولی از سایت سنجش آموزش کشور، عکس 4*3 (6 قطعه)، تکمیل فرم های مربوطه، واریز مبلغ 6000000 ریال به شماره حساب 5475075070 بانک ملت بنام دانشگاه امیرالمومنین(ع) برای نام نویسی مورد نیاز هستند.

وی در رابطه با ثبت نام ورودی های جدید مقطع کارشناسی ارشد گفت: پذیرفته شدگان رشته های علوم قرآن و حدیث، زبان و ادبیات عرب، فقه و مبانی حقوق اسلامی و کلام شیعه طی بازه زمانی 17 و 18 شهریورماه با مراجعه به دانشگاه امیرالمؤمنین مراحل نام نویسی را طی کردند ضمن اینکه نام نویسی با تأخیر از پذیرفته شدگان 21 شهریورماه صورت گرفت.

مدیر آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین یادآور شد: ثبت نام داوطلبان پذیرفته شده دوره دکتری دانشگاه امیرالمومنین(ع) برای سال تحصیلی 98-97 در روزهای 11 و 12 شهریور ماه از ساعت 9 تا 14 پایان یافت.

شیشه بر در رابطه با انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی جدید همه مقاطع تحصیلی تصریح کرد: زمان انتخاب واحد 18 تا 20 شهریورماه، انتخاب واحد با تأخیر 25 و 26 شهریورماه، حذف و اضافه 8 و 9 مهرماه است ضمن اینکه انتخاب واحد و پرداخت شهریه به صورت اینترنتی و از طریق سامانه دانشگاه صورت می گیرد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات