۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۵۷۷۵۸۹

کمک رسانی مؤسسه فاطمه الزهرا به مواکب اهواز

طرفی گفت: مؤسسه خیریه فاطمه الزهرا(س) در دهه محرم کمک های خود را در میان موکب داران ۱۱ منطقه تحت پوشش مؤسسه در کلانشهر اهواز و ۶ شهرستان دیگر متقبل شده است.
حمید طرفی، مدیرعامل مؤسسه خیریه فاطمه الزهرا(س) اهواز خدمت رسانی موکب های ایرانی به زائران اربعین حسینی در کاظمین

حمید طرفی، مدیرعامل مؤسسه خیریه فاطمه الزهرا(س) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تسلیت فرا رسیدن شهادت سالار شهیدان اظهار داشت: مؤسسه در دهه محرم 3 تن شکر و 250 کیلو چای و 150 کیلو دارچین و زعفران و ملزومات دیگر را در میان موکب داران 11 منطقه تحت پوشش مؤسسه در کلانشهر اهواز و 6 شهرستان دیگر را متقبل شده است.

مدیرعامل مؤسسه خیریه فاطمه الزهرا(س) اهواز با اشاره به اینکه کمک رسانی به مواکب تا دهه اول محرم ادامه خواهد داشت، گفت: مؤسسه همچنین اجاد بسترهای لازم برای احداث مواکب و ایستگاه ها صلواتی در مناطق محروم، آسیب پذیر و تحت پوشش خود را متکفل شده است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه مؤسسه برپایی منابر حسینی را مدنظر دارد، افزود: پانزده روز پیش از فرا رسیدن اربعین حسینی، در مرز چذابه موکب مؤسسه فاطمه الزهراء را راه اندازی خواهیم کرد.

طرفی ادامه داد: موکب تا 3 روز پس از اربعین برپا خواهد ماند و افزون بر پخش وعده های ناهار و شام در میان زائران، استرحتگاه های ویژه خواهران و برادران را در خودی جای داده است.

وی در رابطه با اعزام نیازمندان و مستمندان به عتبات عالیات خاطرنشان کرد: اعزام های مؤسسه همه ساله بهمن ماه صورت می گیرد.

مدیرعامل مؤسسه خیریه فاطمه الزهرا(س) اهواز در پایان یادآور شد که توزیع نوشت افزار و کیف ها در سراسر استان پیگیری می شود./9456/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات