۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۵۷۷۵۴۹
با حکم رییس دفتر عقیدتی فرماندهی کل قوا؛

حجت الاسلام گواهی به سمت معاون آموزش دفتر عقیدتی فرماندهی کل قوا منصوب شد

با حکم حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، حجت الاسلام گواهی به سمت معاون آموزش و تربیت این دفتر منصوب شد.
حجت الاسلام گواهی

امیر محمدی مسؤول روابط عمومی سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از مسؤولیت جدید حجت الاسلام گواهی رییس این سازمان در دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا خبرداد.

وی ‌اظهار داشت: با توجه به سوابق خوب آقای گواهی در امور فرهنگی، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی رییس دفتر عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی معظم کل قوا در حکمی حجت الاسلام عبدالعی گواهی را با حفظ سمت به عنوان معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی کل قوا منصوب کردند.

محمدی با اشاره به بخش هایی از این حکم خاطرنشان کرد: در بخشی از این حکم ساماندهی و ارائه راهبرد در امور عقیدتی کارکنان نیروهای مسلح و نیروهای وظیفه عمومی از جمله وظایف حجت الاسلام گواهی در مسؤولیت جدید عنوان شده است.

وی ادامه داد: سیاست گذاری و نظارت تخصصی بر امور آموزشی و تربیتی کارکنان و همین طور هدایت راهبردی از جمله دیگر امور محوله به معاونت تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی کل قوا بیان شده است.

مسؤول روابط عمومی سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در پایان عنوان کرد: البته فعالیت حجت الاسلام گواهی در سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور ادامه دارد و ایشان با حفظ سمت قبلی در مسؤولیت جدید مشغول به کار شده اند.

گفتنی است، حجت عبدالعلی گواهی که چندی پیش پس از فعالیت چندین ساله در سازمان بسیج طلاب و اساتید استان تهران و نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران از سوی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به عنوان مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه سراسر کشور معرفی شده بود./1330/ت۳۰۳/ج

ارسال نظرات