۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۵۷۷۵۲۶
رهبر انصارالله:

علمای سعودی دین را بر مبنای گمراهی امت ساخته‌اند

رهبر انصارالله یمن به مناسبت سالروز هجرت پیامبر اسلام (ص) گفت: امت هر اندازه شرق و غرب را دور بزند، نمی‌تواند مکتب درستی مانند اسلام بدست بیاورد.
عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن

به گزارش خبرگزاری رسا، سید «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن شب گذشته به مناسبت سالروز هجرت نبی اکرم(ص) سخنرانی کرده است.

سید عبدالملک فرا رسیدن سالروز هجرت اکرم(ص) را به امت اسلامی تبریک گفت و اعلام کرد که امت اسلامی به ارتباط به خدواند سبحانه تعالی نیاز دارد تا الطاف خداوند شاملش شود.

وی در ادامه تصریح کرد: جامعه مکه و قبایل قریش این فرصت برای آنها فراهم شد که به شرافت دست یابند و سرمدار بشریت در حمل پرچم اسلام باشند.

رهبر انصارالله تاکید کرد که بیشتر اهالی مکه به دلیل نپذیرفتن رسالت اسلام و تکفیر نبی اکرم(ص) در خسران بودند.

سید الحوثی افزود: مکر و نیرنگ سرمداران شر در قریش به حد توطئه علیه رسول الله (ص) و قتل و تبعید او رسیده بود.

سید عبدالملک الحوثی گفت: بر مسلمانان واجب است که به نبی اکرم(ص) به عنوان الگو و رهبر و به قرآن به عنوان شیوه و روش نگاه کنند.

او با بیان اینکه اسلام دین رهایی از طاغوت و استکبار گفت: از نشانه‌های آن رهایی در اسلام این است که رسول اکرم(ص) هرگز نپذیرفته که در مسیر طاغوتیان و مستکبران قرار بگیرد. اصل آزادی امت اسلامی، رهایی از هیمنه استکبار است.

رهبر انصارالله افزود: از مهمترین و بزرگترین چیزها در اصل آزادی و رهایی، اقتدا به نبی اکرم (ص) در حرکتش به سوی قرآن کریم است.

وی اظهار داشت که برخی مانند رژیم سعودی و جریان‌های تکفیری و دیگر گروه‌های منافق در داخل جامعه اسلامی، برای بی‌محتوا کردن اسلام تلاش کردند.

رهبر جنبش انصارالله اعلام کرد که علمای بد همانند علمای سعودی، دین را بر اساس گمراهی و ضلالت امت ساخته‌اند./۸۴۷/ب۱۰۳/ع

منبع: فارس

ارسال نظرات