۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۵۷۷۵۱۳
امام جمعه موقت اهواز:

وحدت و انسجام راه حل مشکلات کشور است

آیت الله حیدری با اشاره به اینکه ایران اسلامی مقتدرتر از همیشه است، گفت: به یقین از جنگ روانی و اقتصادی دشمن با اتحاد، انسجام و وحدت قادر به گذر هستیم.
آیت‌الله محسن حیدری آل‌کثیر

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز، در همایش طلایه داران عرصه فرهنگ و تبلیغ با بیان اینکه تبلیغ دین با شجاعت در بیان حقایق و با زبان خوب و کلام خوش تأثيرگذارتر است، اظهار داشت: تبلیغ عملی مکمل تبلیغ زبانی و قابلیت تحول آفرینی را دارد حال آنکه در تبلیغ مذهب اهل بیت(ع) یک هزارم اهل تسنن هم سرمایه گذاری نکردیم اما اقبال به این مکتب در نزد مسلمانان و جهانیان بیشتر است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، محور مقاومت و شخصیت هایی همچون امام راحل، رهبر انقلاب، سیدحسن نصرالله و مجاهدین را سبب گرایش آزادی خواهان و عدالت طلبان به مکتب اسلام حقیقی و مذهب تشیع برشمرد و گفت: حقیقت، مصداقیت و صداقت آنها بسیاری از مسلمانان را شیفته مکتب اهل بیت(ع) کرده است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه از آغاز جنگ جنگ در سوریه بیشتر کشورهای جهان همراه با معارضان و دواعش بودند، خاطرنشان کرد: خواست جمهوری اسلامی ایران در حمایت از محور مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار سبب شد سوریه که 95 درصد تحت آن تسلط داعش و معارضان بود اکنون همین مقدار در اختیار دولت سوریه باشد و جالب آنجا است که حدود 75 درصد نیرو های ارتش آن را جوانان مقاوم و شیعه سوری تشکیل می دهند.

آیت الله حیدری با بیان اینکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان بی مثال است، تصریح کرد: ایران اسلامی مقتدرتر از همیشه است، آن زمانی که انقلاب نهال نورسته ای بود دشمن حتی با هشت سال جنگ نظامی نتوانست اراده ما را از بین ببرد.

وی عنوان داشت: اکنون که 40 سال از انقلاب می گذرد اقتدار انقلاب اسلامی به حدی است که به یقین از جنگ روانی و اقتصادی دشمن با اتحاد، انسجام و وحدت قادر به گذر هستیم./9456/د103/ب1

ارسال نظرات