۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۵۷۷۴۹۲
امام جمعه تبریز:

توسعه مراکز درمانی یکی از برکات انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تأکید بر این‌که باید دستاوردهای حوزه بهداشت و درمان باید به شکل شایسته اطلاع رسانی شود، گفت: توسعه مراکز درمانی یکی از برکات انقلاب اسلامی است.
بازدید آل هاشم از بیمارستان طالقانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی عصر امروز در بازدید از بخش های زنان و کودکان بیمارستان شهید آیت الله طالقانی تبریز اظهار داشت: ارتقای سطح سلامت، بهداشت و درمان در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور محسوس است.

وی با بیان این‌که توسعه مراکز درمانی و بیمارستانی از برکات انقلاب اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: کادر درمانی مجرب و تحصیلکرده و تجهیزات پزشکی و بهداشتی موجود در بیمارستان ها و مراکز درمانی و خدماتی که ارائه می دهند، نشان میدهد بهداشت و درمان در کشور به بلوغ 40 سالگی رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تأکید بر اینکه باید دستاوردهای حوزه بهداشت و درمان باید به شکل شایسته اطلاع رسانی شود، گفت: وجود مجموعه های درمانی مانند بیمارستان طالقانی که متخصصان حوزه بهداشت و درمان با امکانات پیشرفته در تسکین آلام دردمندان نقش ایفا میکنند؛ به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی است.

امام جمعه تبریز افزود: بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی به اعتبار و همت جوانان عزیزمان به موفقیت های ارزشمندی در حوزه های مختلف به ویژه حوزه بهداشت و درمان دست یافته ایم و امروز مردم با طیب خاطر و آرامش روحی و روانی از این خدمات بهره مند می شوند.

وی با تقدیر از کادر درمانی بیمارستان شهید آیت الله طالقانی و اقدامات انجام یافته برای ارتقاء سطح خدمات درمانی و مراقبت های ویژه از نوزادان تازه متولد شده اظهار داشت: کارهای انجام یافته خصوصاً در حوزه نوزادان و بانوان در این بیمارستان ستودنی است و باید بصورت هنرمندانه و دقیق به اطلاع عموم رسانده شود./935/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات