۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۵۷۷۲۶۹
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر:

حوزه ۲ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب با بیان اینکه حوزه علمیه ۲ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است گفت: مبلغان تربیت نسل جوان انقلابی را مدنظر قرار دهند.
حجت الاسلام رضوی مهر

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر، در همایش مشترک مدیران حوزه علمیه، مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه، مسئولین تعلیم و تربیت صالحین و سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به فعالیت حوزه علمیه اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند "حوزه علمیه قم انقلابی است و باید انقلابی بماند" که مفهوم این سخن ارزشمند معظم له براین بود که حوزه انقلابی است و حوزه انقلابی می‌تواند نواب صفوی را به عنوان پیشانی در جنبش‌سازی انقلاب اسلامی تربیت کرده و مامور سازد تا خواب از چشم دشمنان بگیرد.

وی افزود: این حوزه انقلابی است که در دوران دفاع مقدس 2 هزار شهید روحانی در جبهه‌های غرب کوه‌های کردستان، ایلام و کرمانشاه یا سرزمین جنگ‌زده خوزستان تقدیم انقلاب و اسلام کرد.

نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب تصریح کرد: حوزه علمیه با فعالیت هزار امام جمعه در سطح کشور انقلابی است و حضور مراجع معظم در بسیج و مفتخر بودن آنان به داشتن کارت بسیج از دیگر شاخصه‌های انقلابی بودن حوزه علمیه است. 

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر بیان کرد: به برکت انقلابی بودن حوزه علمیه در حال تمدن‌سازی انقلاب اسلامی هستیم و موضوع مسئولیت ولی‌فقیه جهانی است و به شهر، کشور و خاورمیانه خلاصه نمی‌شود، حوزه علمیه قم در آن سوی مرزها فردی همچون زکزاکی را تربیت کرده و مسئول تربیت 7 میلیون آزاده بصیرت خواه و مستبصر می‌شود. 

نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به فرهنگ جهاد و شهادت گفت: فرهنگ جهاد و شهادت بین جوانان و حتی نوجوانان نهادینه شده و زمینه دفاع از اسلام و نظام را فراهم کرد.

وی افزود: تربیت مستقیم شهدا با حوزه علمیه بوده است و به طور قطع به برکت وجود امام(ره) متولی اصلی حوزه اسلام ناب محمدی و رهبری معظم له نظام را تا به اینجا پیش برده و رهبر معظم انقلاب حرف به حرف از امام(ره) تبعیت دارند.

عضو هیات رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه با اشاره به تبلیغ مبلغان گفت: مبلغان در ایام تبلیغ در نظر داشته باشند جلسات هفتگی را با جوانان هر منطقه داشته باشید، امروز جلسات با فرایند انقلاب خروجی لازم و تأثیرات کافی را دارد و ابتدا در طلاب روحیه شناخت مبانی ارکان نظام و انقلاب را ایجاد کرده تا ارکان نظام را کامل بشناسند. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات